Gå til innhold

Her er Apples nyheter


Anbefalte innlegg

Dette fristet veldig. iPod touch selvfølgelig, er ikke noe ekstraordinært ved de andre iPodene enn designet. touch er hva jeg har sett etter, mp3-spiller med stor skjerm, video og nettleser. Mener Archos har en slik modell, men den er mye større. touch passer meg perfekt.

 

Noen som vet noe om batteritider på de forskjellige modellene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne dagen har jeg ventet på i over ett år - bare for å bli skikkelig skuffet :(

 

At Nano ikke kommer med 16 gb er jo nesten skandaløst. Jeg regner med at det er for å ikke konkurrere med iPod Touch, men kjedelig for oss likevel.

 

iPod Touch har også får dårlig lagringskapasitet, og for høy pris.

 

Har virkelig virkelig sett frem til 16 gb Nano, klar til å kaste masse penger til apple, men så må jeg visst vente enda ett år på det.

 

Blæ :(

 

jorgis: Dette er vel helt standard? Når det kommer til mobiler er det i hvert fall aldri helt ekte bilder på pressefotoene.. Derfor det alltid er spennende å vente til live bilder kommer på nett..

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Denne dagen har jeg ventet på i over ett år - bare for å bli skikkelig skuffet :(

 

 

 

Har virkelig virkelig sett frem til 16 gb Nano, klar til å kaste masse penger til apple, men så må jeg visst vente enda ett år på det.

 

Blæ :(

 

9435289[/snapback]

 

Er vel like greit å kjøpe en Zen micro(?)/photo og sette inn et 32GB kort når det kommer like rundt hjørnet ;)

Lenke til kommentar
Er ikke ipod touch bare en iphone uten telefonegenskaper?  :ermm:

9434889[/snapback]

 

iPod touch = iPhone - Phone, så den burde heller bare vært kalt i? :dontgetit:

 

Btw: Bare meg som synes Apple har tråkket litt over streken når de lanserer nye produkter uten engang å ha bilder av dem? Alle bildene på Apple store (med unntak av iPod Touch) er 3D-rendringer, og ikke ekte bilder. Du ser det tydelig på dette bildet:

gallery-big-05.jpg

 

Og iPod Touch-lanseringen kan i beste fall kalles en papirlansering, når den ikke er tilgjengelig før 28. September...

9435164[/snapback]

 

 

 

 

Her har du live bilder:

 

http://www.engadget.com/2007/09/05/ipod-to...first-hands-on/

 

http://www.engadget.com/2007/09/05/ipod-na...first-hands-on/

 

http://www.engadget.com/2007/09/05/ipod-cl...first-hands-on/

Endret av adilr82
Lenke til kommentar

Jeg har lyst på en pen, liten og tynn mp3-spiller med enkelt og fint design. Ikke en oppblåst barneleke osv osv :)

 

Huff, jeg elsker og hater Apple.

 

edit: Sitter her og gjentar for meg selv "Skal ikke kjøpe, skal ikke kjøpe!".. Klarer jeg meg gjennom natten tror jeg er trygg, men etter jeg så bildene av Touch frister denne plutselig en god del.

 

edit2: 1590 for Nanoen var jo faktisk ikke såååå ille.. hmm, blir vanskelig det her.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
At Nano ikke kommer med 16 gb er jo nesten skandaløst.

9435289[/snapback]

AArgh! :wallbash:

 

Helt enig! Har aldri hatt noe særlig sansen for iPod, men fristet litt med en Nano på 16GB. En Shuffle hadde vært enda bedre :p

Lenke til kommentar
jorgis: Dette er vel helt standard? Når det kommer til mobiler er det i hvert fall aldri helt ekte bilder på pressefotoene.. Derfor det alltid er spennende å vente til live bilder kommer på nett..

9435289[/snapback]

 

Kanskje standard for alle andre, men Apple har alltid holdt seg for god for dette. Synes det er synd at de tyr til slikt juks nå... :/

 

adilr82: Kjekt å se andre sine bilder, men bortforklarer ikke hvorfor Apple ikke selv legger ut bilder..

Lenke til kommentar

Archos 605 30gb koster 2800,- 122 x 82 x 15 mm 150/190g

Apple Touch 8gm koster 2500 - 110 x 61.8 x 8 mm 120g

 

The ARCHOS 605 WiFi features the highest resolution screen (800 X 480) and highest quality screen in a PMP. Use the touch screen to easily operate the device with your finger or stylus.

 

tnja ..ikke helt sikker på hva jeg skal kjøpe

Lenke til kommentar
Archos 605 30gb koster 2800,- 122 x 82 x 15 mm 150/190g

Apple Touch 8gm koster 2500 - 110 x 61.8 x 8 mm 120g

 

The ARCHOS 605 WiFi features the highest resolution screen (800 X 480) and highest quality screen in a PMP. Use the touch screen to easily operate the device with your finger or stylus.

 

tnja ..ikke helt sikker på hva jeg skal kjøpe

9435778[/snapback]

 

Jeg hadde helt klart valgt archos sin.

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg garantert hadde valgt iPhod'en..!

Archos har sikkert steingode produkter med fine brukergrensesnitt osv, men det er bare noe ved apples produkter som tiltaler meg. Designet er en veldig viktig sak, men det at det alltid bare funker og ikke minst går helt glatt(!) er en flott følelse for en person som har vokst opp med windows.

 

Men hva skjedde med de flotte fargene på nano og shuffle? Før kunne jeg ikke velge hvilken farge jeg skulle ha fordi alle var så fine, men nå kan jeg ikke velge hvilken farge jeg vil ha fordi de er stygge og blasse alle sammen! :( Hallooo.. apple?

 

Og ja, de kunne kalt det for en iPhod synes jeg :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...