Gå til innhold

Skal kjøpe Wii nå, hvilke spill burde jeg kjøpe?


marius90

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er strengt tatt ingen andre sterke titler til Wii bortsett fra Zelda desverre. Men heldigvis så kjøper du Wii på et meget godt tidspunkt med tanke på at både Mario Galaxy og Metroid Prime: Corruption er snart ute.

 

Jeg ville personlig kjøpt Wii, komponent/rgb kabel og Zelda nå i første omgang. Spar resten av pengene i en snau måned og handle inn de spilltitlene som virkelig er verdt å bruke penger på.

Endret av DavidH
Lenke til kommentar

Helt enig med det DavidH sier her.

Kjøp deg Zelda og kos deg med det og Sports til storspillene kommer fortløpende fram til jul.

Men om du absolutt vil ha et multiplayer spill i tillegg til Sports, så bør du vel sjekke litt rundt.

Satt og spilte Mario Party 8 i 3 timer i går med noen kompiser, og må si at det var veldig morro ( Det har blitt veldig lite søvn i det siste, så vi var dog overtrøtte, men spillet virket solid ;p ).

 

Min handleliste før jul blir vel noe slik:

- Super Paper Mario, 14. September.

- Metroid Prime 3, 26. Oktober.

- Muligens Medal of Honour Heroes 2, 13. November ( Leste på IGN at det kunne bli veldig bra ).

- Super Mario Galaxy, 17. November.

- Harry Potter og Føniksordenen ( Har kjøpt meg et Harry Potter spill til hver eneste jul siden det første, og kan da seff ikke bryte tradisjonen xD ).

 

Etter jul blir det vel bare å vente på Mario Kart Wii og Super Smash Brawl ;D

Lenke til kommentar

Takk for tipsene folkens.

 

Dette blir da kjøpt inn:

 

- Nintendo Wii konsoll.

- Ekstra kontrollere.

- Komponentkabel.

- Zelda: Twilight Princess.

- Mario party 8. Eventuelt Mario Strikers.

 

Så kan jeg heller kose meg med dette intill det kommer flere toppspill som jeg klart skal ha. :thumbup:

Endret av marius90
Lenke til kommentar

MP8 MÅ du være minst 2 som spiller! Ellers er det mindre moro... Strikers er uten tvil det spillet jeg har lagt igjen flest timer på med Wii`en! Suverent spill :-) Både over net, og med kompiser i stua.

 

Dersom du er litt gira på bil vil jeg passe på å anbefalle Exite Truck! Hysterisk =)

 

PS: Gått gjennom RE4 på GameCube, men nener nå stadig det var vært penga på Wii! Helt ny opplevelse å spille med Wiimote :dribble:

Lenke til kommentar
Har lyst til at det ene skal være et spill som er morsomt på 2player.

Skal se ann litt anmeldelser og sånt før jeg bestemmer meg, har iallefall tidligere hatt det morro med den serien.

 

RE4 har jeg hatt før så det blir det nok ikke.  ;)

9434442[/snapback]

Hvis det skal være moro 2 player gå for Mario Strikers. Veldig moro å spille online sammen med en venn og alene. Mario Party 8 er også et greit spill, men det blir først veldig moro når man er 4 stykker og gjerne med litt øl på siden.

Endret av Ant1
Lenke til kommentar

Siden Wii består av en mengde elendige porter, middelmådige spill og få gode spill så er vel det ikke så alt for lett å finne ut hva man skal kjøpe, og om det man kjøper faktisk er noe å satse på.

 

Skal forsøke å gi deg noen valg slik at det forhåpentligvis blir litt lettere for deg.

 

Av rene singelplayerspill kan jeg anbefale The Godfather, Resident Evil 4 og Zelda Twilight Princess. Har selv alle 3 av dem og det er ikke dårlige spill noen av dem.

 

Red Steel er et annet spill som har fått delte meninger på nettet. Personelige synes jeg det er en liten del av spillet som faktisk er litt morsomt. Det er en singelplayerdel og en MP del på spillet, så det er 2 ting i 1 pakke. SP delen av spillet er dessverre litt klisjefylt og preget av irriterende småfeil, men om du klarer å se påsiden av disse feilene har du et morsomt spill å kose deg med. MP delen har jeg ikke forsøkt, men har hørt at den skal være underholdene og tilnærmet med Goldeneye 64.

 

Du har og rene MP spill som Mario Party, Wario wars og Rayman Raving Rabbist i tillegg til Play og Sport.

 

Excite truck er et bilspill jeg har hørt varmt om men har dessverre ikke fått forsøkt det selv ennå, men gleder meg til det.

 

Det skulle være noen spill i alle fall, Wii har heldigvis noen gode titler i Metroid og Galaxy på vei så det er snart forhåpentligvis slutt på tørken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...