Gå til innhold

Sikkerhet på the experience 07


drz

Anbefalte innlegg

Branndørene er låst med magnet som kun blir utløst hvis brannalarmen går ;)

 

Prøvde å åpne de i går faktisk.... :p

9640007[/snapback]

 

rett bak der crew sitter er det 4 dører med helt normal lås fra innside.. døra er også laget slik at hvis man drar i den fra utsiden så glir den opp uten at den er åpen..

 

så vet du det :)

Endret av endless
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Branndørene er låst med magnet som kun blir utløst hvis brannalarmen går ;)

 

Prøvde å åpne de i går faktisk.... :p

9640007[/snapback]

 

rett bak der crew sitter er det 4 dører med helt normal lås fra innside.. døra er også laget slik at hvis man drar i den fra utsiden så glir den opp uten at den er åpen..

 

så vet du det :)

9642179[/snapback]

Men der sitter crewet og passer på

Lenke til kommentar
Branndørene er låst med magnet som kun blir utløst hvis brannalarmen går ;)

 

Prøvde å åpne de i går faktisk.... :p

9640007[/snapback]

 

rett bak der crew sitter er det 4 dører med helt normal lås fra innside.. døra er også laget slik at hvis man drar i den fra utsiden så glir den opp uten at den er åpen..

 

så vet du det :)

9642179[/snapback]

Men der sitter crewet og passer på

9642944[/snapback]

 

nytt for meg..

Lenke til kommentar

Bare for å påpeke det, noen rappet nøklene og mobilen min TO GANGER i løpet av EN natt, mens jeg omtrent sov oppå dem.

 

Låsbart skap er et MUST her. Flaks at det bare var fantestreker (fant mobilen og nøklene hos en vakt en stund etter at de ble borte, andre gangen lå de under en matte 10 meter unna der jeg sov...), ellers hadde jeg ikke kommet meg noen plass.

Lenke til kommentar

Vi i infodesk, såvidt jeg vet, fikk heller ikke no store henvendelser ang det. Jeg var dog ikke på vakt hele tiden, så jeg vet jo ikke om det ikke var noe mens jeg ikke var der, men når jeg var på vakt var det ingen meldte tyverier. Jeg tror dog at "knopflerbruce" var innom og sa ifra om disse nøklene, kan det stemme? Var ihvertfall en som var innom og sa ifra om noe lignende.

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar
Vi i infodesk, såvidt jeg vet, fikk heller ikke no store henvendelser ang det. Jeg var dog ikke på vakt hele tiden, så jeg vet jo ikke om det ikke var noe mens jeg ikke var der, men når jeg var på vakt var det ingen meldte tyverier. Jeg tror dog at "knopflerbruce" var innom og sa ifra om disse nøklene, kan det stemme? Var ihvertfall en som var innom og sa ifra om noe lignende.

9658016[/snapback]

 

Ja, det var nok meg ja.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...