Lolcat2016 Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Jeg har såvidt begynt med produktfotografering, der jeg har en mindre gjenstand stående på et bord med en bakgrunn. Jeg er på utkikk etter små bakgrunner i forskjellige farger, og helst med en litt blank overflate. Flaten bør helst kunne bøyes littegrann, slik at jeg kan få en bakgrunn som gir inntrykk av at den strekker seg ut i det uendelige. Jeg har tenkt litt på gavepapir, som jeg kan brette over en tykkere, bøyelig plate, men jeg lurer kanskje på om det finnes andre gode alternativer? Det finnes kanskje noen tekstiler eller skinnende flater som kan brukes som bakgrunner? Jeg håper dere skjønner hva jeg snakker om. Jeg vil poste bilder som illustrerer hva jeg mener dersom jeg finner noen.
dr.steen Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Hvis du bare vil ha bilde av selve produktet er det triks å bruke aluminiumspapir som bakgrunn og bruke blitz, da blir alt rundt selve produktet (hvis man har satt opp scenen/blitzen korrekt), utbrent dvs helt hvitt som kan være nyttig til slikt.
Lolcat2016 Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 Hvis du bare vil ha bilde av selve produktet er det triks å bruke aluminiumspapir som bakgrunn og bruke blitz, da blir alt rundt selve produktet (hvis man har satt opp scenen/blitzen korrekt), utbrent dvs helt hvitt som kan være nyttig til slikt. Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå