Gå til innhold

KillZone2 - Dumbest AI!

Shadowz

Anbefalte innlegg

Skrevet
Merkelig sammenligning det der, pre-alpha build against full version av spillet blir vel litt feil må jeg si

Akkurat som å sammenligne pc til 18000kr og en xbox 360 til 2890kr omtrent, like dumt og tafattigt

9460188[/snapback]

Rart at nystekte boller smaker bedre enn bolledeig? Nei?

9464013[/snapback]

Hva mente du men den liksom!

Uansett hva andre sier så eier dem 3 konsollene pc uansett, samma om pc får finere grafikk en konsoller så betyr ikke att spillet er bra i seg selv. Konsoller har mer spill å by på en pc uansett hva andre mener

Gleder meg stort til Killzone 2 kommer. Det er på topp 3 lista mi av spill som kommer neste år :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gleder meg stort til Killzone 2 kommer. Det er på topp 3 lista mi av spill som kommer neste år :)

9464850[/snapback]

Over GTA4, Metal Gear 4, Gran Turismo 5, Final Fantasy 12, Resident Evil 5?

Skrevet

9464850[/snapback]

9465654[/snapback]

er det ikke final fantasy 13?:S

Skrevet (endret)

9464850[/snapback]

9465654[/snapback]

For min del er det bare GT5 som kommer inn på kjøpelista av de spillene du nevner... og selvfølgelig killzone.

Endret av Haansi
Skrevet
Assasins Creed kommer til å floppe!

9467796[/snapback]

Makan til opphypa spill skal man nok lete lenge etter. Tror Assasins Creed blir en stor flopp hele greia. Jeg er langt fra overbevist.

Skrevet
Samme her, ble meget skuffet over fighting systemet i spillet.

9468885[/snapback]

:hmm: Hæ ? Slåssesystemet ser jo ut som det blir det beste på årtider. Det er jo hele grunnen til at jeg faktisk gleder meg til spillet.

Skrevet

9464850[/snapback]

9465654[/snapback]

Det er bare GTA IV og Alan Wake som er forbi Killzone 2 og resten av spillene følger etter

Jeg håper på seff att RE5 kommer neste år, men dem har sagt 2009, så jeg bare krysser fingrene att det kommer i 2008

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...