Gå til innhold

Warhawk - Hvordan få poeng?


Calle1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn som jeg ser det, gir ingen servere poeng. Ingen av de blå, ingen av de hvite. INGEN.

 

Var en gang at jeg fikk noen poeng og ble forfremmet noen ganger, men det har blitt sletta.

 

Dette er den eneste klagen jeg har på Warhawk, men den ødelegger sinnsykt mye.

9426059[/snapback]

 

Enig der fluff. Nå har jeg prøvd flere av de blå uten å få med meg de poengene jeg tjener opp. Men jeg har jo fått 26 poeng engang så noe må jo virke?

Lenke til kommentar

Tror de har mye server problemer, har blit disconnecta en del i det siste. Det som er enda mere irriterende er at når du spiller på en server og opparbeider deg poeng, medaljer osv. Så blir du disconnecta da mister du alt. Sinsykt irriterende. Skjedde meg senest for et par timer siden, ble så forbanna jeg ga opp hele spillinga...

Lenke til kommentar

Har merket det jeg og, det skjer når en ikke trykker x etter du har dødd slik at bare score screen er oppe. Som og sette på pause... Da tar du bare opp plass men blir ikke reinet med som spiller. Har intrykk av at det er flere som hopper innpå bare for og holde av en plass på serveren for senere spilling. Håper de kommer med en krafig update snart. Helst med en funksjon som spenner deg av server vist du ikke er aktiv i x antall runder.

Endret av sir-ivar
Lenke til kommentar
Har merket det jeg og, det skjer når en ikke trykker x etter du har dødd slik at bare score screen er oppe. Som og sette på pause... Da tar du bare opp plass men blir ikke reinet med som spiller. Har intrykk av at det er flere som hopper innpå bare for og holde av en plass på serveren for senere spilling. Håper de kommer med en krafig update snart. Helst med en funksjon som spenner deg av server vist du ikke er aktiv i x antall runder.

9429996[/snapback]

 

Er dette fakta?!

Hvis det er slik det fungerer nå så må de jammen få ut fingern snarest....

Lenke til kommentar

Yup de kommer til å fikse ett og ett problem utover nå og de startet i dag med dette:

 

There will be a maintenance window from 5am to 7am PDT on Thursday to allow us to deploy a fix for the occasional/random player drops. During these player drops the community would see the total world-wide player count drop between 1000 and 1500 players -- clearly not good.

 

This problem will be resolved with this maintenance window.

 

We are now also tracking a new issue that some of you have been experiencing with simply not being able to go online with Warhawk at all. Some of you mentioned that you starting seeing the problem with the release of the new firmware 1.92 -- we have no proof of this yet but anecdotal evidence seems to suggest so.

 

I will continue to keep everyone posted on our progress.

Lenke til kommentar
Today's patching is over, and Warhawk is now working as it should, with players now able to connect to 'nearly full' games, rather than facing 20 minutes of 'Server Full' messages, and with no mid-game disconnections. Smashing stuff, Incognito.

 

:thumbup:

9439977[/snapback]

 

Høres bra ut!

 

Hvor har du dette ifra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...