Gå til innhold

Idioti på sitt beste.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i et random guild på hordesiden engang (jeg er main alliance) for å mimre litt ved å spille ku-shaman. Var vel lvl 38 eller noe den gangen. Så hadde alle pro-gutta på 60 vært i BWl eller et eller annet og hatt noen uenigheter med noe loot. Og plutselig etter lang stillhet i guild-chatten så står det:

7w randomnick Well I think <randomnick> is a fucking asshole, and I dont give a damn if he's GM or not. He should be taken out back and shot in the face tbh. THAT WAS MY SHOULDERS FOR FUCK SAKE! And he's a powerhungry ninjalooting acne-whore.

For de som ikke skjønte "7w" der, så prøvde altså vedkommende å skirve "/w randomnick" til en kompis for å whine privat. Men det enda altså opp i guild-chatten så alle kunne se det, fordi han var for kjapp.

Det endte med:

[GM] THIS ... IS ... SPARTA!!

Randomnick has been kicked out of the guild

[Medlem #1]wtf?

[Medlem #2]olololollol shits

[Medlem #3]LOLLERCOOKIES??

[Medlem #4]HAHEHHAEHHAHEHAEH

Aldri ledd så høyt i hele mitt liv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Må kritisere meg selv no.

Guilden skulle ta hydross i dag. De har han på farm, men eg er helt ny. Siden eg hadde mest FR skulle eg tanke han. For de som har tanket hydross vet de at han må pulles forsikig. Man må rolig rundt en kant og så intercept han raskt, hvis man er for treg vil bossen løpe over en grense og skifte til nature dmg, og adds vil komme.

Greide å pulle bossen over grensen og basicly wipe raidet 4 ganger på rad...

Der var det inntrykket av meg fra den guilden.

Greide det de nesten gangene da ^^

9489868[/snapback]

Ikke ta det så tungt, det pullet der er helt på trynet. Hendte vi ofte gjorde akkurat det der selv måneder etter at bossen var på 'farm'.

Skrevet

Hmm husker the good ol days...

Fra level 1 til 28 eller noe slikt drev jeg og sprang rundt i duskwood og hogde den mobs med staven min... og healte meg sjøl. Er btw priest!

Kan si det tok sin tid og levle helt til jeg fikk en whisper fra en random. "Why dont you use mind blast, mind flay etc? Jeg svarte med, Because warriors do alot of damage with staves, so can i. Im holy specced also btw :D

Også fant jeg ut det fantes noe som het shadow priest. Etter level 30 kan du si jeg har vært ond siden den tid :p

Men for all del spiller gjerne holy priest hvis det trengs.

Skrevet

hehe.. mange artige historier her :)

Jeg spiller shaman. og for en stund siden da vi holdt på med Karazhan, så var det slik at jeg hadde astral recall (shaman heartstone) og ressurection knappene like ved hverandre.

så når en hadde daua, så skulle jeg jo resse han. markerer han, og trykker på knappen.

Begge to har samme animasjon og tar like lang tid å kaste.

Så plutselig kommer loadingskjermen opp, jeg skjønner ingenting til å bynne med. MEn så skjønte jeg at jeg hadde brukt astral recall istedenfor ressurection.

Skal si at det var en del i raidet som fikk seg en god latter. jeg ble litt småflau :p

Akkurat det samme skjedde med en annen shaman i guildet. Da var det endelig min tur å mobbe :)

Skrevet

Husker fortsatt når jeg og noen kompiser skulle gå Maraudon princess run, jeg på lock, de andre på priest og shaman. Bare for kødd hadde shamanen buffet priesten med water walking (kun priesten hadde vært der før, han var ganske tidlig lvl 60 så han hadde problemer med å finne nok folk til 60 instances).

Jeg hoppet inn, landet i vannet, svømte forsiktig rundt og så priesten dette ned, for så å bråstoppe ved vannoverflaten og knuses som han hadde landed på hard stein. Gud hvor vi lo, ikke priesten kanskje men vi 4 andre lo godt.

Skrevet

var level 60 med hunteren min, og vi hadde kommi oss til Magmadar i MC, også satt jeg og så på en video på youtube, og la opp wow igjen.

Da fant jeg ut at jeg hadde satt på autorun mot bossen og wipa raidet :S

Skrevet

Mange historier her ja :p

Husker selv best da jeg var i MC med magen. Vi fikk beskjed om å vente 10-15 min på å få nok spillere før bossen med alle elemental addsa (stor stein fyr). Jeg fant ut at jeg skulle på butikken en kjapp tur, og reiste. 10 min senere kommer jeg, og ser kameraten min sitter på pcn min. "Du ble kicka fra raidet pga AFK" sier han, før han blinker inn i bossen og addsa, bruker ice block, og alle addsa + bossen løper på raidet mens han bruker teleport :p Kan tro jeg fikk noen missfornøyde whispers da.

Skrevet
Husker fortsatt når jeg og noen kompiser skulle gå Maraudon princess run, jeg på lock, de andre på priest og shaman. Bare for kødd hadde shamanen buffet priesten med water walking (kun priesten hadde vært der før, han var ganske tidlig lvl 60 så han hadde problemer med å finne nok folk til 60 instances).

Jeg hoppet inn, landet i vannet, svømte forsiktig rundt og så priesten dette ned, for så å bråstoppe ved vannoverflaten og knuses som han hadde landed på hard stein. Gud hvor vi lo, ikke priesten kanskje men vi 4 andre lo godt.

9492050[/snapback]

Hahahahehahe ... aldri prøvd. Takker for tipset. En guildie skal dø i nær fremtid.
Skrevet

9492050[/snapback]

Hahahahehahe ... aldri prøvd. Takker for tipset. En guildie skal dø i nær fremtid.

9495600[/snapback]

Tror ikke det funker lenger... desverre.

Skrevet

Min værste flause i WoW var å kalle min Warlock for Frostspell :p

Jeg ville egentlig ha nicket: Frost

Men det var seff opptatt, så tenkte jeg bare.. hmm warlocks bruker spells så da kaller jeg han bare Frostspell :p lite tenkte jeg på frost mage osv osv hehe

Skrevet (endret)

Jeg var med en dwarf hunter i lvl 15-20, en norsk guttunge som sa at han gikk på barneskolen/tidlig på ungdomskolen. Jeg var warlock, i cirka lvl 20. Uansett, jeg og han snakkte i kanskje 20 sekunder med whisper, før vi bestemte oss for å finne en gruppe til DM. Vi fant en raskt og dro fra SW. Etter kort tid var vi i gang og det gikk helt greit. Helt til plutselig vi kom inn i selve instancen. Plutselig begynte dwarfen å løpe rundt som en gal å angripe alle og enhver. Vi ba han ta det rolig, ikke aggroe så sykt. Vi kommer til å bli wipet.

Men neida, "Why, its just a game, I do what I want to do".

Tok ikke lenge før han ble kicket. Og ignordet.

Og som Night Elf Hunter har jeg klart å aggroe hele det rommet nede i lowlevel-DM. Jeg skulle bare gå helt på kanten av sirkelveien som går fra toppen ned til der alle de robotene er. Plutselig falt jeg ned, og alle partymembersene kom stormende til for å redde meg og for å unnga å dø. Det fortsatte med at jeg løp som faen opp derfra mens de kom løpende nedover. Av en eller annen grunn så fortsatte jeg bare oppover selv om jeg passerte de 4 andre en etter annen. Jeg trodde nemlig at jeg hadde aggro fra hele dritten, men det hadde jeg vist ikke. Det endte med at 3 stykker døde, pluss at min irl kamerat på lvl 35-40 som boostet oss overlevde med rundt 30 % hp igjen :D

Jeg derimot hadde rundt 90 % av hpen igjen, noe som resulterte i at jeg og min irl kamerat og booster lo noe sykt mens vi kalte resten av partyet for ultra-noober som døde.

Endret av cFc
Skrevet
Jeg var i et random guild på hordesiden engang (jeg er main alliance) for å mimre litt ved å spille ku-shaman. Var vel lvl 38 eller noe den gangen. Så hadde alle pro-gutta på 60 vært i BWl eller et eller annet og hatt noen uenigheter med noe loot. Og plutselig etter lang stillhet i guild-chatten så står det:

7w randomnick Well I think <randomnick> is a fucking asshole, and I dont give a damn if he's GM or not. He should be taken out back and shot in the face tbh. THAT WAS MY SHOULDERS FOR FUCK SAKE! And he's a powerhungry ninjalooting acne-whore.

For de som ikke skjønte "7w" der, så prøvde altså vedkommende å skirve "/w randomnick" til en kompis for å whine privat. Men det enda altså opp i guild-chatten så alle kunne se det, fordi han var for kjapp.

Det endte med:

[Medlem #1]wtf?

9491160[/snapback]

Epic gkick da!

Skrevet

Var tidlig i min WoW-karriere :o)

Vi skulle ta noen folk i elwynn forest (i huset ved farmen der princess er)

og som warlock skulle jeg begynne å attacke en av mobsa med impen min , men det jeg da ikke visste var at man måtte targete et mob før du attacker ellers kan du få litt av hvert unyttig pulla på nakken :o) å tror du ikke så sannelig at jeg begynner å attacke uten å targete og på 1-2-3 pulle princess og hele grise-bataljonen og deretter for en peise sur finnmarking på nakken på ventrilo :o)

:roll:

En annen situasjon:

Førstebossen i BWL (razorgore eller hva det nå var, begynner å bli en stund siden ^^,) vi hadde nylig recruitet en druid, kort versjon: fighten starter , haugevis med orcs & drager spawner som vanlig , noe går galt og hele rommet eksploderer. ventrilo'n & raidchatten er helt tom i 10-15 sekunder.. så presterer den nye druiden å si "Did we win? " blir kansje ikke det samme å lese en gørrtrøtt nattevakt's forklaring men det var iallefall moro der og da :thumbup:

Skrevet

husker ikke hva der heter men fjellplassen ved ubrs/lbrs. mc osv

vel jeg var å grinda litt med magen min inærheten av alle dem grottene som er under.

plutslig kom der 3 allys som skulle drepe meg, så jeg sprang mot kanten, brukte en light feather å dalte ned i sikkerhet, men det morsome var at allys som var en pally og en rogue fulgte etter og dem datt rett i døden. var morsomt det hehe :cool:

Skrevet
husker ikke hva der heter men fjellplassen ved ubrs/lbrs. mc osv

vel jeg var å grinda litt med magen min inærheten av alle dem grottene som er under.

plutslig kom der 3 allys som skulle drepe meg, så jeg sprang mot kanten, brukte en light feather å dalte ned i sikkerhet, men det morsome var at allys som var en pally og en rogue fulgte etter og dem datt rett i døden.  var morsomt det hehe :cool:

9498292[/snapback]

blackrock mountain

Skrevet

Tredje forsøk på Raggy... alt går ENDELIG etter planen... Raggy nede på mindre enn 5% så får tanken en crit.. i ren refleks blir han bubbla....

Jaja... hahaha....

Skrevet
Mange av dere har sikkert hørt om han crazy onyxia raidleaderen som heter Dives. Han som hyler "ODD GRUPZ  TO THE LEFT AND EVEN GRUPZ TO THE RIGHT, MOAR DOTS" etc. Vi ble nokså overrasket over at den guilden faktisk var på nettopp den serveren vi migrerte til, og var rasende festlig å ta noen ZG'er og slikt sammen med de folka. Dives er seriøst så utrolig artig å høre på VT, det opptaket er ikke overdrevent i det hele tatt :p

Som en av de i raidet sa til meg om å raide med han: "Every day is a chance for complete DKP wipe if you manage to screw up"

9486240[/snapback]

Noen som har en link til dette lydklippet?

Ler like godt hver gang jeg hører det, men klarer ikke finne det igjen.

Skrevet

Det endte med:

[Medlem #1]wtf?

9491160[/snapback]

Når skjedde dette? I år? Fjor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...