Gå til innhold

Favorittkaffe


Bach

Anbefalte innlegg

Nå har det vært tråder om biler (med og uten mor), brus (med og uten smak) og det aller meste annet. Feks det nærmeste jeg kommer bil er busskort, så nå starter jeg en ny tråd.

 

Sak jeg hørte på radio for noen år siden om "idealkaffen":

"Varm som Gehenna, svart som Satan og ren som en engel."

 

Edit: Sensuren tar til og med poesi, så jeg måtte omskrive litt.

 

 

Jeg personlig er fornøyd så lenge kaffen er svart, sterk og i rikelige mengder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette hoeres ut som en god kopp kaffe etter en lang dags arbeid:

Kopi Luak, or "cat shit" coffee, drives the Nipponeese wild. The Luak is a small cat-like creature that eats ripe coffee cherries right off the tree, digests the flesh but poops the beans out whole. Somehow the fermentation undergone in the animal's stomach makes the final cleaned and roasted coffee beans taste really really good. This stuff sells for $100 per pound and is woofed down by the gallon in places like Japan and Sumatra. These guys can quaf cat ka-ka all they like, fricking wierdos.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574

:yes: Mye, og sterk!

 

Hehe - lærte i Luckey Luke for noen år siden hvordan lage ordentlig kaffe. Koke opp vann, og legg i en hestesko. Så heller du i kaffe til hesteskoen flyter.

Lenke til kommentar
Eg er litt meir pinglete og foretrekk iskaffe (den til Tine), berre så synd dei slutta å lage den grønne. Men den oransje er brukbar den og.

 

Klarer ikke helt å bestemme meg når det gjelder Tine sin iskaffe. Noen ganger smaker den dritgodt, andre ganger gjør den meg kvalm...

Lenke til kommentar
:yes: Mye, og sterk!

 

Hehe - lærte i Luckey Luke for noen år siden hvordan lage ordentlig kaffe. Koke opp vann, og legg i en hestesko. Så heller du i kaffe til hesteskoen flyter.

 

Nå heter det vel Lucky Luke, gjør det ikke???

 

Tror dessuten ikke at det trikset vil funke. Kaffen ville vel bare lagt seg oppå hesteskoen, eller :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...