Gå til innhold

Multiboxing - er det ok?


Anbefalte innlegg

Så en shaman, han hadde fire andre shamans på slep som gjorde det han ville, samtidig. Dette er visstnok lov å gjøre, fordi alt styres av èn person og ikke botter. Denne personen vil da levle kjappere, kan gjøre instancer "alene" og få et kraftig overtak i pvp. Det er ganske utrolig at Blizzard kan tillate dette.

 

Personlig synes jeg dette er ganske forkastelig da det er direkte juks. Mistet nesten lysten på å spille mer når individer bare kan ta seg til rette på den måten.

 

post-35043-1188850982_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha patetisk at du lager tråd om det..

 

Er det juks at han spiller 5 spillere på en gang? Er det juks at han må kjøpe 5x kontoer med 5x TBC og betale for 5x kontoer i måneden?

Er det juks at han har brukt flere titalls timer på å lære å spille med det opsettet?

 

Er INGEN forskjell fra om du skulle blitt eid i PvP av 5 forskjellige spillere.

 

 

Takk for en god latter :!:

 

edit: Kan legge til at jeg hadde gjerne multi/trippelboxa selv om jeg hadde hatt nok penger.

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Haha patetisk at du lager tråd om det..

 

Er det juks at han spiller 5 spillere på en gang? Er det juks at han må kjøpe 5x kontoer med 5x TBC og betale for 5x kontoer i måneden?

Er det juks at han har brukt flere titalls timer på å lære å spille med det opsettet?

 

Er INGEN forskjell fra om du skulle blitt eid i PvP av 5 forskjellige spillere.

 

 

Takk for en god latter :!:

 

edit: Kan legge til at jeg hadde gjerne multi/trippelboxa selv om jeg hadde hatt nok penger.

9421623[/snapback]

Du glemte 5 x pcer, som blir litt det og.

Det jeg har sett film av som boxer med 5 stk accs, har også 5 pcer, mulig det er bare for de ekstreme, men du skal vel uansett ha en rimelig kraftig pc for å kjøre 5 wow samtidig, om det i det hele tatt er mulig?

Lenke til kommentar
Haha patetisk at du lager tråd om det..

 

Er det juks at han spiller 5 spillere på en gang? Er det juks at han må kjøpe 5x kontoer med 5x TBC og betale for 5x kontoer i måneden?

Er det juks at han har brukt flere titalls timer på å lære å spille med det opsettet?

 

Er INGEN forskjell fra om du skulle blitt eid i PvP av 5 forskjellige spillere.

 

 

Takk for en god latter :!:

 

edit: Kan legge til at jeg hadde gjerne multi/trippelboxa selv om jeg hadde hatt nok penger.

9421623[/snapback]

Du glemte 5 x pcer, som blir litt det og.

Det jeg har sett film av som boxer med 5 stk accs, har også 5 pcer, mulig det er bare for de ekstreme, men du skal vel uansett ha en rimelig kraftig pc for å kjøre 5 wow samtidig, om det i det hele tatt er mulig?

9421934[/snapback]

 

Må ikke ha 5 PCer. Kan kjøre 5 klienter på en maskin.

Lenke til kommentar

Men alle som har prøvd det vet at det er veldig ineffektivt i forhold til å kontrollere alle karakterene samtidig.

 

Forresten:

 

http://www.astrocore.com/upload/instances.jpg

 

Goldfarmer-maskin som genererer bots som den sender til IF/Orgrimmar etc. Fant den på et annet forum :p ( Vel egentlig brukes akkurat denne maskinen på bildet til å lagre data til f.eks warcraftrealms ved å konstant spamme /who i alle byer, men er samme prinsippet for goldfarmer-spam )

 

Link til forumet. Mye interessant her:

http://www.dual-boxing.com

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Haha patetisk at du lager tråd om det..

Patetisk at du oppfører deg som en unge.

 

Er det juks at han spiller 5 spillere på en gang? Er det juks at han må kjøpe 5x kontoer med 5x TBC og betale for 5x kontoer i måneden?

Ikke i utgangspunktet, men når disse brukes koordinert for å skaffe seg fordeler så er det juks ja.

 

Er det juks at han har brukt flere titalls timer på å lære å spille med det opsettet?

De kan kontrolleres med voice eller på samme keyboard. Og selv om personen skulle bruke 999999 dager på å lære seg det, så rettferdiggjøres det ikke på noen måte.

 

Er INGEN forskjell fra om du skulle blitt eid i PvP av 5 forskjellige spillere.

Dette er ikke fem spilllere - det er forskjellen.

 

Takk for en god latter :!:

Latteren settes nok fast i halsen den dagen du blir corpsecampa av en.

 

edit: Kan legge til at jeg hadde gjerne multi/trippelboxa selv om jeg hadde hatt nok penger.

Det skulle ikke forundre meg om du kjøper gull i disse dager heller. Alt skal jo være så jævla enkelt.
Lenke til kommentar

Hahah koser meg over at folk alltid skal dra frem "du er nok også en som kjøper gull" hver gang de ikke klarer å argumentere for seg :!:

 

Forresten, hadde jeg blitt corpsecampa av en kommer jeg til å le meg i hjem ( ja faktisk, tar ikke spillet så jævla seriøst som enkelte :ermm: )

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Haha patetisk at du lager tråd om det..

Patetisk at du oppfører deg som en unge.

Ingen kommentar til noen av dere.

 

Er det juks at han spiller 5 spillere på en gang? Er det juks at han må kjøpe 5x kontoer med 5x TBC og betale for 5x kontoer i måneden?

Ikke i utgangspunktet, men når disse brukes koordinert for å skaffe seg fordeler så er det juks ja.

Hvilke fordeler? Det er samme som om han skulle vært i en 5-mans gruppe 24/7. Bare mindre effektivt, da han ikke kan gjøre like mye som 5 forskjellige spillere samtidig.

Er det juks at han har brukt flere titalls timer på å lære å spille med det opsettet?

De kan kontrolleres med voice eller på samme keyboard. Og selv om personen skulle bruke 999999 dager på å lære seg det, så rettferdiggjøres det ikke på noen måte.

Ingenting å rettferdiggjøre.

 

Er INGEN forskjell fra om du skulle blitt eid i PvP av 5 forskjellige spillere.

Dette er ikke fem spilllere - det er forskjellen.

Men det tar opp 5 spillerplasser i BG's, og 2-3 stk kan lett ta de 5 der, de er some ei gimpa 5-man gruppe.

edit: Kan legge til at jeg hadde gjerne multi/trippelboxa selv om jeg hadde hatt nok penger.

Det skulle ikke forundre meg om du kjøper gull i disse dager heller. Alt skal jo være så jævla enkelt.

9422019[/snapback]

Så slenger man vennligst ikke slike angrep i hytt på pine takk.

Endret av Ikesadum
Lenke til kommentar
Så en shaman, han hadde fire andre shamans på slep som gjorde det han ville, samtidig. Dette er visstnok lov å gjøre, fordi alt styres av èn person og ikke botter. Denne personen vil da levle kjappere, kan gjøre instancer "alene" og få et kraftig overtak i pvp. Det er ganske utrolig at Blizzard kan tillate dette.

 

Personlig synes jeg dette er ganske forkastelig da det er direkte juks. Mistet nesten lysten på å spille mer når individer bare kan ta seg til rette på den måten.

 

post-35043-1188850982_thumb.jpg

9421586[/snapback]

 

 

ALLE mmo`s så er det ganske vanelig og boxe en character eller 2.. så skjønner ikke hvorfor det er så "ødeleggende"

 

å komme å whine at folk får overtak på andre er piss, du kan gjøre det du og , hvis du gidder, så hvorfor whine? trioboxe krever ikke en dritt, siden hver gang du alt tabber så forsvinner så si alt av minne bruk på det vindu bort..

 

som sagt tidligere, har du penger til det og vil bruke penger til det , hvorfor ikke?

slår værtfall å sitte i shatt i timesvis å finne en tank eller healer som ikke leaver etter 30min , eller drittunger som må gå å legge seg klokka 22.00 eller folk som bestemmer seg for å gå å spise midt i en instance

Endret av Darkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...