Gå til innhold

Svart skjerm - HDMI


Liquidant

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke 10 sekunder man må holde den inn da?

9418030[/snapback]

Da skrur man hele konsollen av, he he ... Men seriøst, dette er skikkelig creepy, begynner å lure på om herligheten min er ødelagt?:cry: Jeg får lyd, og det virker som jeg kan navigere i menyen. Hørte i hvert fall klikk og musikken fra Warhawk da jeg tilfeldigvis kom over den. Det merkelige da var, at da jeg gikk videre nedover til HS- og Folklore-demoene sluttet ikke Warhawk-musikken å spille, all musikken spilte på en gang.

 

Anyone som er kabelkyndige her? Er det kabelen, TVen eller PSen?

Lenke til kommentar
Hei, du får en pipelyd når du skrur på PS3, fortsett å hold knappen inne til du får pipelyden en gang til. Da skal du få opp innstillinger for skjerm, hvis ikke må du nok ringe kundeservice.

 

I alle fall, første pip på, andre pip innstillinger, tredje pip av igjen.

9418339[/snapback]

Takk for bryet, spider, men kan ikke si det ble noe bedre :dontgetit: Får vel bare prøve litt videre, kanskje rense HDMI-en litt ... David, er det slik at skjermen blir svart mens du spiller, eller ved oppstart?

Lenke til kommentar
Hei, du får en pipelyd når du skrur på PS3, fortsett å hold knappen inne til du får pipelyden en gang til. Da skal du få opp innstillinger for skjerm, hvis ikke må du nok ringe kundeservice.

 

I alle fall, første pip på, andre pip innstillinger, tredje pip av igjen.

9418339[/snapback]

Takk for bryet, spider, men kan ikke si det ble noe bedre :dontgetit: Får vel bare prøve litt videre, kanskje rense HDMI-en litt ... David, er det slik at skjermen blir svart mens du spiller, eller ved oppstart?

9418882[/snapback]

Ved oppstart. Har aldri opplevd at tv'en har mistet kontakten med PS3 under spilling.

Lenke til kommentar
Har samme problemet hos meg ganske ofte. Kjører min amerikanske PS3 i mellom HDMI til tv'en min. Hjelper som oftest hvis jeg tar ut HDMI pluggen og setter den inn igjen. Merkelig problem i grunn, for noen ganger funker det, andre ganger ikke.

9418738[/snapback]

Dette skjedde med min men da eg kjøpte nytt HDMI kabel fra en annen produsent forsvant det problemet. Var rett og slett clas ohlson kabelen som ikke fungerte som det skulle.
Lenke til kommentar
Har samme problemet hos meg ganske ofte. Kjører min amerikanske PS3 i mellom HDMI til tv'en min. Hjelper som oftest hvis jeg tar ut HDMI pluggen og setter den inn igjen. Merkelig problem i grunn, for noen ganger funker det, andre ganger ikke.

9418738[/snapback]

Dette skjedde med min men da eg kjøpte nytt HDMI kabel fra en annen produsent forsvant det problemet. Var rett og slett clas ohlson kabelen som ikke fungerte som det skulle.

9419090[/snapback]

Vel, jeg kjøpte en kabel hos hifi senteret til 600,- :ermm: Skulle tro at den fungere rimelig bra.

Lenke til kommentar

Dette gjør direkte vondt. Jeg koblet i sted PS3en min opp mot den gamle TVen via scart og var temmelig sikker på å få bilde. Uansett hvor mye jeg prøvde fikk jeg der heller ikke mer enn lyd. PS3en min har ikke vært utsatt for noen slag eller lignende, bare blitt bært forsiktig i en bag. Tåler den virkelig så lite?? :cry:

Lenke til kommentar
Dette gjør direkte vondt. Jeg koblet i sted PS3en min opp mot den gamle TVen via scart og var temmelig sikker på å få bilde. Uansett hvor mye jeg prøvde fikk jeg der heller ikke mer enn lyd. PS3en min har ikke vært utsatt for noen slag eller lignende, bare blitt bært forsiktig i en bag. Tåler den virkelig  så lite??  :cry:

9440239[/snapback]

Jeg har hatt min med land og strand i en ryggsekk og den fungerer flott. Litt merkelig at ingen av bildeutgangene fungerer.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...