Gå til innhold

Hovefestivalen '08, generell tråd

Eplefe

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Bah. Ikke det at jeg ikke gleder meg til festivalen eller noe, men fint vær hadde ikke vært å forrakte. ._.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Får pakke whiskeyflaska mi godt inn i sekken, må da gå bra det?

Ville satset på å helle den over i f.eks. ei lommelerke eller noe i den duren. Blir gjerne litt for drøyt med ei tom halvannalitersflaske? :p

Jeg kan ikke huske de skjekket bagene/sekkene i det hele tatt når jeg gikk inn på campen ifjor jeg. Men, det må da vel fungere å gjemme Tequila-flasken inne i en sammenrullet pute? :)

Tok og tømte over Jack på to 0,5L flasker, for sikkerhets skyld. Innhold > Flaske.

Værvarsel

Endret av Veitafan
Skrevet
Kort og konsist, jeg setter pris på punktligheten og helheten til svaret. Kan det samme svar avgis på følgende spørsmål: Kan jeg hente den hvorsomhelst i dag?

Trolig.

Skrevet

Konge blir det allikevel. :) Sitter meg på bussen om en liten time, wehu. Tror det står noe sånn som "Ytre Namdal Bart-Laug" på flagget vårt, så vet dere det. Snakkes!

Skrevet (endret)

Er det noen som veit om en eller annen måte (betaler nesten hva som helst, bare ikke taxi) hjem fra Hove natt til lørdag? Jeg skal nok finne et eller annet tog eller buss ned dit. Hjem om natta blir nok verre.

Endret av Olum
Skrevet

Hah, jeg har sånn Levis-telt jeg fikk av Levis i fjor som bare er å klappe opp. Perfekt for to personer. Jysk har forøvrig geniale oppblåsbare madrasser. Kjøpte en dobbel en nå nettopp, det blir utrolig bra. Heldigvis skal jeg dele telt med ei jente. xD

Alt er pakket og klart, drar i morgen tidlig med bil. Er helt ladd jeg nå! :D

Skrevet

Helvete hvor populær denne tråden er blitt. Reiser nedover på søndagen. Aah, det blir digg å se Espen og -Torb tape teltoppsettingen. \o/

Skrevet

Gleder meg nå! Nesten ferdigpakket, bare et par ting som mangler.

Reiser med nattog ned til Arendal i morgen. Fremme på Hove i 13-14 tiden på Lørdag.

:D

Skrevet

Da har jeg henta campbilleten, og regnet meg fram til å hittil ha brukt 3100 kroner på festivalen. Meh..

Fikk heldigvis tilskudd på 1000 kroner av bestefaren min her om dagen, så da drikker jeg på hans regning IHVERTFALL en dag.

Skrevet

Kanskje bør begynne å pakke snart også. Jeg pleier som regel å pakke 2-3 timer før jeg drar noen sted :p

Drar ikke før Lørdag morgen, så bør ikke være noe stress enda kanskje... Shit, nå gleder jeg meg helt sykt :)

Skrevet (endret)

Nå som været i de siste dagene har vært så dårlig så var det på sin plass å sjekke langtidsvarselet. Slipper heldigvis unna det verste regnet. 1-4mm om dagen kan man overleve.

Edit: doh, posta lenger opp.

Endret av tjalla
Skrevet

Nei. Det er en egen butikk på campen. Sikkert de samme som driver den, dog.

Satser på at det er samme ølpriser som ellers i landet på sixpacks og sånn. Halvliteren på festivalområdet ellers og inne ved konsertene kostet 50,- i fjor. Håper ikke det er blitt noe dyrere..

Skrevet

Noen som vet omtrent hvor mange mm regn som kom i løpet av Hovefestivalen i fjor? Vil bare sammenligne med det været som er meldt i år. For å se om det kan bli tilnærma like ille vær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...