nullet6 Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 finner ikke 1.3 patchen... kan noen gi meg en link eller noe?
Myagos Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Du får den med Kingdoms, den spør deg om du vil installere 1.3.
Brede_Skapstroppen Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 jepp....den ligger på plata, i boksen, som man får når man KJØPER spillet.
nullet6 Skrevet 3. september 2007 Forfatter Skrevet 3. september 2007 Åja.. trodde den var til vanlig medieval 2 TW også
Brede_Skapstroppen Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 tja, nå skal ikke jeg være for bastant......1.3 skulle vel faktisk fikse på noen problemer med multiplayer i M2 TotW også, så jeg skal ikke si at den kun eksisterer på Exp pakka. Men den er iallefall der
TSP Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 (endret) Det meste av informasjon og nedlastningslenker om patch 1.3 er nå å finne her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=815051 Jeg er ikke noen moderator eller person med mulighet for å tvinge dere til noe som helst, men ber om at videre diskusjon vedrørende patch 1.3 foregår der. Endret 5. september 2007 av TSP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå