Gå til innhold

Tråden om HTC TyTN II - tips og nyttig info


R@ge

Anbefalte innlegg

Ja bruker IE jeg også,har innstalert tomtom, men i guiden til å laste ned når jeg starter kommer den ikke inn på siden, fikk bare valg en engelsk stemme også, men dette kan sikkert gjøres om.

 

Min første Windoms mobil, så rimelig nytt for meg alt

Da vet jeg ikke.

Prøv igjen senere og/eller ring/mail TomTom/HTC kundeservice.

Mange skråstreker der :p

Ville prøvd HTC først.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja jeg prøver igjen senere idag eller imorgen tenker jeg ;) Fungerer det hvor man kan skrive på skjermen så dukker det opp i word? Det ligger ikke inne som jeg fant ut ihvertfall, andre tips til noe kult ås slenge inn?

Det står om det 3 sider tilbake ;)

Her :)

Endret av JoHNxD
Lenke til kommentar
Så ut som (Bare på bildet da) at man kan bruke eget headset. Men vet* ikke NOE som helst

BH S100 var det bilde og info om på et langt kort om mange forskjellige tilbehør som fulgte med TyTN II i pakka.

Så man burde kunne kjøpe den (Alt var på norsk også så :S )

Men ville helst ha HBH fordi den er så liten..Mn bare en knapp (Ringeknapp)

Eneste forksjell er nok bare headsette.. og fargen

Men på DS200 ser jeg noen ting som stikker opp når jeg zoomet bildet.

Kanskje musikk knapper :)

Skal sjekke på nettsidene...

----------------------------

Fant dette :) : "Klips det lette anhenget til toppen der det kan henge ute av veien. Tastene for musikk- og samtalehåndtering er fremdeles for hånden. "

Og "Egenskaper

3,5 mm plugg

Bla gjennom musikk

Bluetooth™-teknologi 2.0

Stereolyd

To øreplugger "

Så det vil si at det ER musikk ting på 200 og 220. Forskjellen er som jeg sa BARE headsette og fargen.

Men er ikke sikker på hvilke musikk knapper som er :S og om de er brukelig for TyTN II..

 

Så en film om DS200 og fant bare denne knappen :( (Filmen):

Har googla litt rundt nå:

 

200/220:

 

Some points of note so far though, it would seem that DS200 is identical to DS220 given that both models are identifed on the manual (different headphones / colours).

The manual also mentions that in order to "change tracks" or "change volume" you need to use the handset controls. So there is no way to change these with the unit itself. Only answer call and play/stop as previously suspected.

 

Sonorix C3 (Bilder ++):

 

The sound quality is impressive for music and calls, and in case you don't like the included earbuds, it has a 3.5 jack so can add your own headphones. The build quality is Lexus-like

 

Ser ut til at me har ein vinnar :cool:

Lenke til kommentar

Enig!

Men hva slags knapper har den.

Pause/play, Next, forward etc ?

Vil vite for ellers vil jeg ha BH S100.

Den har like lang snakke tid etc.

Og mindre..Men er litt skeptisk siden jack inngangen er på undersiden "resten" er over klikke tingen :S

Men tror nok jeg går for C3, ville bare vite litt om den :p

 

Edit: Mest positiv til C3 selvom den koster 800 :thumbdown:

Men TROR at den har disse musikk tingen..

Endret av JoHNxD
Lenke til kommentar

litt offtopic.. men lurer litt på en liten ting.. P990 har samme størrelse og oppløsning som tytn2.. har de to rett og slett like god skjerm da? syntes dette spørsmålet er litt inspirert av en noobfaktor.. men jeg skjønner ikke hvorfor en forsovidt gammel telefon skal ha samme skjermkvalitet som en helt ny til mange tusen.. er det noe annet som spiller inn her?

Lenke til kommentar
Funker ikke det finger friendly programmet bra?

Jeg vil si nei...

 

Viss du har flere kontakter enn de som har plass på skjermen så sliter du...

 

Som viss du til eksempel har litt for mange som heter "Rune"

 

Det skulle vært mulig å skrolle nedover...

 

Jeg har veldig tro på det programmet, og jeg gleder meg til neste versjon...

 

Det har støtte for æ,ø og å også

Lenke til kommentar

Jeg har et problem jeg har slitt med lenge nå. Jeg får ikke synkronisert mot eposten på jobben. Har fått ITansvarlig på jobben til å legge inn alt av info for meg, men får bare feilkode 0x85010014. En annen på jobben har fått satt opp dette uten problemer, ved å bruke samme fremgangsmåten. Begynner å bli frustrert. Kan det være noe galt med min tlf eller er det noe med Exchange serveren? Litt rart at han andre får det til å funke uten problemer.

Endret av supha00
Lenke til kommentar
Fikk lagt inn tomtom nå, men jeg har bare ei engelsk stemme, og har ingen norske å velge der, kan dette lastes ned og lagres på mobilen?

 

Og angående grafitti, skal jeg bare legge inn rexoeksplorer el hva det het, så skal dette virke?

 

du kan laste ned stemmer via tomtom home. det er et program du legger inn på PC-en. derfra kan du kjøpe kart osv. stemmer og kart må legges over på telefonen via tomtom home.

 

når det gjelder grafitti-funksjonen ble jeg ikke imponert. mulig det er min skjønnskrift det er noe galt med, men jeg får ikke til æ-ø-å og noen bokstaver blir ikke riktige.

hvis ikke du absolutt må ha det, vil jeg ikke anbefale det :)

Lenke til kommentar

Grafitti var jo litt kult men sinnsykt vanskelig i bruk.

Bruker heller PocketCM (PCM noen ganger) Keyboard hvis jeg ikke gidder å ta vippe opp mobilen å bruke det vanlige.

Og angående grafitti, skal jeg bare legge inn rexoeksplorer el hva det het, så skal dette virke?

Du laster ned Resco Explorer fra www.resco.net og der velger du Resco Explorer med registry add-on.

Så instalerer du Og finner den fila i Resco også instaleres den.

Gå inn her

Velg "Download CAB" også "CAB Registry editor "add in" "

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...