Raptus_ Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 (endret) Er det bare jeg som blir helt forstyrret av å måtte trykke på hver eneste nye post for å få lest en tråd? Eller er det bare jeg som faktisk må trykke på hver post? I så fall plis fortell meg hva jeg kan gjøre for å fikse det.. Endret 2. september 2007 av Raptus_
EinarEriksen Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 (endret) EDIT: Jeg tok visst feil. Endret 2. september 2007 av CesiuM_e
Ueland Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Løsningen står i forumets FAQ https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=756281
Raptus_ Skrevet 2. september 2007 Forfatter Skrevet 2. september 2007 "Forumet er blitt helt kaotisk, jeg må trykke meg inn på hvert enkelt innlegg! Du må trykke på "standard" oppe i høyre hjørne, da du trolig har skiftet til "trådet" visning." Ser blindt nok ikke noe standardknapp
Thor. Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Bytt skin først. Dette gjør u nederst på forumet. Bytter du til Diskusjon.no themet så finner du knappen. Deretter kan du bytte tilbake til favoritt skinnet
Raptus_ Skrevet 2. september 2007 Forfatter Skrevet 2. september 2007 Bytt skin først. Dette gjør u nederst på forumet. Bytter du til Diskusjon.no themet så finner du knappen. Deretter kan du bytte tilbake til favoritt skinnet 9410334[/snapback] Ahhhh herligheten er normal igjen Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå