edderkoppen Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Hei Formaterte pc'n min i dag og fikk slettet partisjon D: med et uhell. Så nå har jeg bare C: og får dermed ikke brukt hardisken min helt ut. Noen som jeg hjelp meg med å lage partisjon D:?? Har lest om FDISK men når jeg skriver det i kjør så står det den ikke finner det. Trenger hjelp til å finne det letteste måten til å lage en partisjon på. Takk på forånd:D
.Butthead. Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 (endret) Kontrollpanel -> Ytelse og vedlikehold -> Administrative Verktøy ->Datamaskinbehandling -> Lagringsplass ->Diskbehandling (lokal) Dette hendte nettop med min pc Endret 1. september 2007 av Butthead600
Black Star Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Tråden stenges av følgende grunner. 1: Feilpostet 2: Dårlig og lite beskrivende emnefelt 3: Brudd på treordsregelen 4: Trådstarter har fått ordnet problemet Les retningslinjene før du fortsetter å bruke forumet. 3 regelbrudd i et og samme innlegg ser ikke bra ut
Anbefalte innlegg