Gå til innhold

Ujevne kanter på dvd-ene

Dragutin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har opplevd den siste tiden at dvd-drevet mitt gir en syk skrapelyd når det begynner å spinne på Geow, og plutselig fikk jeg DRE når den prøvde å laste teksturer på karakteren min. Dvd-en er ekstremt fint behandlet og har ikke ei eneste ripe, men jeg la merke til at kantene på dvd-en er veldig ruglete. Det ser nesten ut som om den har fått flere slag i kantene.

Det første jeg sjekket var om xboxen faktisk stod litt ulent til slik at den kunne begynne å vibrere når dvd-spilleren begynte å spinne, men dette var ikke tilfellet.

Så jeg tok et helt klin nytt spill for å sammenligne, og fikk et lite sjokk når jeg så at det var noe ala det samme på denne dvd-en rett ut av boksen. Men jeg hadde andre spill i samlingen med et utall timer spillet som har helt jevne kanter uten noen som helst antydninger til defekter.

Så jeg lurer litt på hvordan skivene deres ser ut, har alle en helt jevn og fin overflate rundt hele skiva eller har de ujevne flater?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så jeg lurer litt på hvordan skivene deres ser ut, har alle en helt jevn og fin overflate rundt hele skiva eller har de ujevne flater?

9397733[/snapback]

DVD'ene mine ser vel ut som alle andre DVD'er gjør. Smooth sirkel.

Men du har kanskje en ødelagt spiller, i så fall skal du få ny av enten Elkjøp (eller der du kjøpte den) eller av Microsoft.

Skrevet

Tror jeg hopper over å sende den til MS for fjerde gang... Men hvorfor skjer det isåfall kun med noen utvalgte plater og ikke alle, det er noe jeg lurer på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...