Gå til innhold

Buzz, Singstar e.l. til Xbox 360?


Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg eier en xbox 360, og den er JEG rimelig fornøyd med. Dessverre kan jeg ikke se at det finnes typiske "party-spill" (eller hva vi nå skal kalle det) til denne konsollen. Så mitt spørsmål til dere som har oversikten: Har jeg ventet forgjeves på QUIZ, karaoke o.l. til 360'en (til nød PC)?? Må jeg rett og slett gå til anskaffelse av en ekstra konsoll hvis jeg ønsker noe slikt?

 

Det er jo kjipt å måtte kjøpe en ps2 (som vel strengt tatt er rimelig utdatert pr dags dato) for å få oppfylt dette ønsket. En ps3 er seff kjekk, men det blir rett og slett litt overkill for mitt behov, spesielt siden den ikke akkurat er billig.

 

Som sagt, synes 360'en er bra; men det er litt synd at den har lite å by på i et "lystig lag" :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har seg slik at jeg eier en xbox 360, og den er JEG rimelig fornøyd med. Dessverre kan jeg ikke se at det finnes typiske "party-spill" (eller hva vi nå skal kalle det) til denne konsollen. Så mitt spørsmål til dere som har oversikten: Har jeg ventet forgjeves på QUIZ, karaoke o.l. til 360'en (til nød PC)?? Må jeg rett og slett gå til anskaffelse av en ekstra konsoll hvis jeg ønsker noe slikt?

 

Det er jo kjipt å måtte kjøpe en ps2 (som vel strengt tatt er rimelig utdatert pr dags dato) for å få oppfylt dette ønsket. En ps3 er seff kjekk, men det blir rett og slett litt overkill for mitt behov, spesielt siden den ikke akkurat er billig.

 

Som sagt, synes 360'en er bra; men det er litt synd at den har lite å by på i et "lystig lag"  :thumbdown:

9396138[/snapback]

 

Kommer ett spill som heter Scene It som vistnok skal ligne en del på Buzz. Det vil iallefall følge med sånne buzzere.

 

Du kan lese litt om dette selv her: http://www.gamespot.com/xbox360/puzzle/sce...=result;title;0

 

Eneste som mangler nå er att MS lager noe som ligner på Singstar, for Guitar Hero finnes jo, Rock Band kommer på begge plattformer

Endret av Whackedorange
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...