Gå til innhold

digitalmagasinet.no - ny nettavis.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Ja så site innsjekking av blogbox er up-to-date digitalmagasinet kode ?
Up-to-date av basen som skal brukes ja, men under blogbox branding, har jo ikke design eller logo enda, så hadde ingenting å erstatte blogbox's branding med.
Du kan også egentlig bare ignorere modulene, siden disse ikke skal brukes (eller noe annet for den saks skyld), ihvertfall ikke som jeg har tenkt til nå. Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Kort sagt; nei.

 

Prosjektet stagnerte litt utover slutten av fjoråret, og har på grunn av skole og Islandsk-studier stanset rimelig godt opp.

Gjør små oppdateringen en gang i blant når jeg har tid, men disse blir ikke store nok til at prosjektet blir ferdig på rimelig kort tid.

 

Skal se om jeg får startet noe opp igjen, men er så mye annet som tar opp tiden min :S

Lenke til kommentar

Ja, men da blir det vel at man må ofte litt av åpenheten i systemet (det at hvem som helst kunne skrive artikler, som kunne bli lansert etter korrektur og sjekk), om ikke noen av dere f.eks har god erfaring i å modifisere Wordpress?

Vi kan sette opp på 1-2-3, så lenge vi kan vente med å åpne opp systemet (som var en del av poenget bak magasinet :S).

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...