Gå til innhold

digitalmagasinet.no - ny nettavis.


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Nå har det kanskje gått en stund siden jeg sist oppdaterte denne tråden og jeg vil bare forsikre alle om at jeg fortsatt jobber med prosjektet og at jeg ikke har som hensikt å la det dø ut. ;)

 

Når man tenker på koding har jeg tenkt å bruke kode fra mitt andre prosjekt, blogBOX.no

 

Mvh. Hans Rødtang.

Lenke til kommentar
Nå tror jeg det er flere som er spente på og høre på hvor langt du er kommet, og når tid du er ferdig? :)

Driver nå å gjennomtester grunnsystemet (templatemotor, modulhåndterer, internasjonalisering, database) til siden for å teste ytelse og hvordan det er i praktisk bruk. Etter det skal jeg begynne å lage de forskjellige modulene, noe som kommer til å ta en del kortere tid.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Tja, nå er det snart to uker siden siste post, så da tenkte jeg at jeg skulle friske litt opp her..

 

IQ:

Hvordan går det med backend koden, er det blitt noe møte med backend folka?

og Hvordan går det med designen til siden?

Kanskje sette opp en test side på domenet!

Bruker en god del av fritiden min på koden, men må jo selvfølgelig prioterere lekser og venner foran prosjektet. Driver nå på med å lage brukersystemet og å fikse bugs i modulhåndteren. Når det er ferdig setter jeg opp et møte.

 

Designet blir vel ikke mulig å få tak før en stund til, men setter sammen et lite og greit basis-template slik at vi kan fortsette utviklingen uansett. Skal sette opp en utviklingsversjon på serveren snarest.

Endret av IQ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...