Gå til innhold

WarHawk klan på gamer.no

Nimrad

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg lager i allefall en ny server med CTF, siden det var tydeligvis noen som ønsket det andre enn meg :!:

Kaller den vel Gamer.no hvis det er mulig eller Gamer.no-2 tenker jeg

Passord er gamer

EDIT: Den heter "Gamer.no-2"

Satte opp CTF på Eucadia maps

Endret av Jokkepotte
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Går det an å vere med i to claner samtidig, isåfall kan eg vere med i VWG clanen jokkepotte?

når skal vi spille i kveld??

Endret av aspire86
Skrevet

Jupp du kan joine oss..

Jeg ser mer på "Gamer.no klanen" som en spillegruppe som møttes her.

Mens VWG er en ordentlig klan med klanside og forum + vi skal spille ordentlige klankamper.

Skrevet

Sorry folkens, da trengte jeg nettet sjøl. Har ikke router eller switch, plugger rett i veggen.

Rart at jeg ikke fikk til å lage server med maks 32 spillere, sitter på ganske mange mbit opp og ned.

Angående spillmoduser, point-limit, og tid:

Jeg skal justere litt til neste gang jeg hoster, bytte ut Dogfight-mappet med noe annet, og kanskje ha litt flere maps i rotasjonen.

Hva er folks syn på Friendly Fire? Selv synes jeg det passet bra å ha det på, kanskje skru opp skaden man tar enda litt mer faktisk.

Var morro i alle fall.

Skrevet (endret)

E warhawk litt treig med å oppdatere? :hmm:

Asso jeg hare spilt på en ranket server i halve dag, og ikke fått poenga mine ennå :(

forresten er de SCEA serverene ranket??

Endret av aspire86
Skrevet

Skal si det var action nå gitt. Jokkepotte er en helsikes Rambo, men jeg fikk da dolket deg i ryggen et par ganger likevel! :D

Men nå er det en liten pause på meg.

Skrevet

Oooh, får ikke logget inn jeg, noe kludder med PSN for min del i alle fall.

Jokkepotte irriterte meg noe vilt når han som en duracelkanin sprang frem og tilbake mellom flaggene hele tiden, helt til han kom på mitt team, da var det greit :p

Skrevet (endret)
Oooh, får ikke logget inn jeg, noe kludder med PSN for min del i alle fall.

Jokkepotte irriterte meg noe vilt når han som en duracelkanin sprang frem og tilbake mellom flaggene hele tiden, helt til han kom på mitt team, da var det greit :p

9412716[/snapback]

skjedde med meg også, bare prøv på å logge på noen ganger til, da kom jeg meg innpå.

Endret av aspire86
Skrevet

Alle her har vel kjøpt spillet via ps store? Har vurdert det selv, men har mest lyst på butikk versjonen, til konsoller liker jeg å ha boksene pluss her får jeg jo med et headset også... hmm..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...