Gå til innhold

Bli kvitt katter som pisser og driter i singelen?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har et problem med at katter pisser og driter i singelen vår utenfor huset noe som fører til en enorm stank til tider, og ettersom det ikke hjelper å snakke til dem må jeg ha hjelp på en annen måte. Kattene er ikke mine, og jeg aner ikke om alle gjør fra seg der eller om det er en.

 

Hva slags tips finnes?

 

Dette er et så stort problem at jeg har vurdert å legge gift i fiskefilet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan kjøpe noe kattespray, besteforeldrene mine brukte/bruker det, og det fungerer.

Tror du kan få kjøpt det på plantasjen, eller noe.

De hadde også en slik liten "ugle", så når katta gikk forbi, så ulte ugla, og katta stakk av.

 

Men sprayen er vel det mest anonyme du kan bruke.

Du bare sprayer litt her og der, og etterhvert har vel kattene lært seg at de ikke skal gå der.

Lenke til kommentar
Nei, tror det blir gift i litt laksefilet=) Det gjør susen

9391602[/snapback]

Det går kanskje ann å finne ut hvilke katter som gjør dette. Snakk med eierne om de kan ha en do til katten inne, så den ikke driter ute. Hvis det er rottgift du tenker på er dette extremt smertefullt for katten, fordi organene går sakte i oppløsning. Da er det bedre å ringe en kamerat med hagle.

 

Hvis noen hadde forgiftet en av kattene mine uten at problemet hadde blitt tatt opp med meg først, ville jeg gått til anmeldelse av personen.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Ja, først og fremst hvem eier katten(e)? Jeg har ingen planer om å følge etter en gjeng katter til jeg finner eierene. Og om den driter på min eiendom, så er det klart jeg vil gjøre det meste for å få den til å slutte, men å forgifte den var bare å sette det litt på spissen. Men denne "katt deg vekk" sprayen, hvor får man kjøpt den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...