Gå til innhold

RV670 - oppgradert og utsatt


Anbefalte innlegg

Ati har etter min mening vært på villspor ganske lenge, jeg hadde planer om å kjøpe 2900xt når dette kom, men når de ikke utstyrer kortene med bedre kjølere/vifter som støyer mindre blir det helt uaktuelt for meg, og sikkert mange med meg..

9388227[/snapback]

Virket som et hasteprodukt spør du meg. Dårlige kjølere som du sier, utviklet mye varme, kjempestore kort og ga deg ikke bedre ytelse enn alternativet fra nVidia. Når det er sagt så er jeg ingen ekspert, og jeg har ingenting imot ATI. Skulle bare ønske de kom med noe bedre snart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri vært fanboy men jeg venter på HD2950Pro 512MB siden jeg var ekstremt fornøyd med X1950Pro 512MB.

 

55nm og DX10.1 er greit nok, men jeg håper de også gir RV670 bedre HD video støtte enn 2900XT. Tilsvarende HD2600.

 

Men de burde komme ut senest rundt juletider!

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Aldri vært fanboy men jeg venter på HD2950Pro 512MB siden jeg var ekstremt fornøyd med X1950Pro 512MB.

 

55nm og DX10.1 er greit nok, men jeg håper de også gir RV670 bedre HD video støtte enn 2900XT. Tilsvarende HD2600.

 

Men de burde komme ut senest rundt juletider!

9392570[/snapback]

 

Om 2950en har ordentlig HD-støtte og samme pris/ytelse som 1950Pro så blir det en fin julegave fra ATi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...