Gå til innhold

Achievements-sider med statistikk


avlvl

Anbefalte innlegg

Mener å huske jeg har vært innom en side før som hadde statistikk over hvor mange som hadde X antall achievements i forskjellige spill osv. Tenkte jeg skulle kjøpe noen litt eldre 360-spill, og siden jeg elsker å få "Achievement unlocked" og ingenting er værre enn teite og sinnsykt vanskelige achievements i middelmådige spill, tenkte jeg å se hvilke som er relativt greie. Og masse online-achievements i gamle FPS'er er ikke gunstig da det blir vanskelig å finne folk å spille med online.

 

Er forresten klar over at eldre sportsspill og TMNT, King Kong, osv, er kjempelette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange gode sider der ute tydeligvis. Registrerte meg på et par, og kan selv nevne xbox360voice.com som en morsom side, der Xbox'en din har en blogg og skriver om spillingen din, f.eks:

 

ToMcLaNcY84 was looking kind of weepy... luckily I was here to 'console' him... heh heh get it? Our gamerscore is fan-frickin-tastic 16,770 . That is a boost of 40 points over last time! He opened up Gun acquiring 1 achievement to master the game, At World’s End, BlazingAngels2 MP Demo, and then ToMcLaNcY84 developed a funny twitch and went to try and sleep it off or something. Crazy humans...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...