Gå til innhold

Ditt første møte med "fiendene"


Anbefalte innlegg

Fortell om hvordan ditt første møte med horde/alliance var.

 

 

 

Et par dager etter releasen, lvlet en dwarf rogue og var kommet til Lock Modan. Etter et par timers spilling så jeg at Lock Modan var under angrep, jeg spurte om hvor dem var, og de hordene var visst nord. Jeg sprang bort til byen, stealthet og ventet på hordene.

 

Vi formet en gruppe og lå rundt i byen, plutselig så jeg dem, ?? lvlen var enormt skremmende, men siden jeg var stealthet gikk jeg nærmere. De passerte meg, men plutselig kom jeg for nært, en horde stoppet og snudde seg mot meg, jeg var nokså redd. Han var også rogue, så han stealthet og drepte meg med en gang, kan huske at dmgen var helt syk(300-400).

 

Hordene var også kledd ut ganske stilig med pimp hatter, husker gleden da vi klarte å få ned en av dem, men de ble bare sint og corpsecampet oss, så forsvant de ganske brått. Ahh, de var så stilig der og da, tenkte å rerolle horde, men orket aldri det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt første møte med Alliance var vel når jeg kom til Crossroads på lvl 10 eller noe med min Tauren Warrior. Haugevis med high lvl Alliance synes visst det er veldig artig å dra både dit å til camp Taurajo å drepe low lvl characters å questgivers så vi må vente på at de skal spawne igjen :thumbdown:

 

Jeg startet forresten som Night Elf men fant fort ut at Alliance er forferdelig kjedelig å spille så den spilte jeg bare opp på lvl 20 før den ble ditcha :p Men møtte aldri på noe Horde da mens jeg spilte som Nelf.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Her er vel kanskje mitt første møte med alliance.

Det var i en av betaene.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
WoWScrnShot_012205_220323.jpg

 

Her er et annet, rett etter wow kom ut.

Vi skulle raide Darkshore(tror jeg)

Rett før vi skulle stikke inn i byen, så møtte vi på en gjeng alliance som hadde tenkt seg til crossroads.

Jeg var highlvl'en.

Rundt lvl 40 tror jeg.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
WoWScrnShot_022705_001741.jpg

 

Slik endte det.

Selv om de fleste var greys for meg:)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
WoWScrnShot_022705_003947.jpg
Endret av Instict
Lenke til kommentar

Lvlet hunteren min, var i Westfall området i lvl 24, kom en Tauren Druid lvl 21 og begynte å attacke meg, deretter løp han. Jeg skjønte jo lite av hva dette var, så selfølgelig tok jeg opp kampen. Aspect of the Cheetah = win, så jeg tok han igjen og drepte jævelen :)

Endret av Tasselabb
Lenke til kommentar

Husker jeg og en venn som akkurat hadde begynt å spille hadde kommet oss igjennom Goldshire og på vei ned mot Westfall , da ser vi en lvl ?? Undead Warrior som gjør kort prossess på alle sammen :D Vi løper mot ham og forsøker å hjelpe de andre men ender opp som slakt vi og :D Haha.. skikkelig gøy.

Endret av Beerian
Lenke til kommentar
Hehe, husker jeg var helt paranoid første gang jeg gikk inn i et conquested område, som var stonetalon. Stealtha hele veien fra barrens og inn til hordebasen, holdt meg vekk fra veier etc:p

9382641[/snapback]

 

 

Hahahaa, minner litt om meg selv da jeg gikk inn der jeg også, paladin.. holdt meg unna veiene for det meste.. :p Ble litt mer XP enn jeg hadde forventa xD

Lenke til kommentar

Mitt skikkelige første møte med Alliance hendte like ved Tarren Mill i April 2005.

Den gangen var min Tauren Warrior akkurat runded lvl 30 og jeg var på vei til karen som summoner elemetalet for Whirlwind våpnet.

En RL venn av meg (60 Shaman) eskorterte meg.

Like ved Durnhold Keep møter vi på to Alliance spillere dem var Nightelfs på mount. Jeg så bare ?? på lvl og kameraten min sa dem var lvl 48 og 52. Hvilken klasser dem var husker jeg ikke.

 

Det var en spennende stund hvor vi bare står og ser på hverandre, kjente pulsen økte og svetta litt i henda hehe.

Så plutselig går dem til angrep, og dem angriper kameraten min begge to.

Jeg angrep den ene av dem å skaden jeg gjorde var nok som en tannpirker på en elefant hehe.

Kameraten min dreper dem begge uten noe problem og vi drar videre.

Opplevelsen sitter i minne fortsatt over 2 år etterpå. :D

 

Edit: Typo

Endret av Ashvan
Lenke til kommentar

Mitt første møte var utenfor IF hvor jeg ble med en venn som var 60.

Så dukket det opp en lvl 60 horde med en lvl 10 venn , begge var pvp

Horden hadde full t2 og min venn blues så noen krig var det ikke snakk om.

Min venn MC et horden og drepte vennen hans , den lvl 10 horden.

 

Så løp vi

Lenke til kommentar

Mitt første møte med hordene var når jeg hadde kommet meg fra Teldrassil med huntern min. Så jeg tok båten til Auberdin.

Straks etter jeg hadde forlatt båten ser jeg i general "The horde is comming!"

Så jeg som ville beholde æren til Alliance ville sloss..

Så jeg løp ut av innkeeper og straks etter så jeg en 30-40 stk som kom i min retning.

Jeg ble deretter slakta, corpsecampa..

Hordene hadde lyktes!

Endret av Hansen
Lenke til kommentar

Møtte en Orc Rogue på veien fra Loch Modan til Wetlands. Hadde sikkert spilt WoW i en uke eller mindre.

 

Han bare stoppa opp og dismounta foran meg, så sto vi der i 5 sec før han gjorde kort prosess på meg : p

 

Ellers så husker jeg godt da jeg ble offer for et 5+ "raid" til Southshore.

 

Var warriors alle sammen tror jeg. Og de dengte wind ridern :ph34r:

Lenke til kommentar

Hahaha. Det var når jeg skulle levle en dwarf hunter !

 

Jeg var besatt på å få han helt likt til punkt og prikke som det han på traileren er, t.o.m med samme pet.

Dette gikk faktisk veldig bra, og jeg var storfornøyd med utseende og petten min "Bear".

 

Ca level 13-14 utenfor Dun Murogh så jeg plutselig ett skjellet, med syk glinsende og fet armor. Jeg trykket på han, og der stod det ??.

Steike tenkte jeg, "TRORU HAN ER HØY LEVEL ELLER? HOHO!"

 

Jeg forteller kameraten min om dette tilfellet over whisper, og han kommer rykende raskt bort og slakter skjelletet mens jeg står der og ler.

Lenke til kommentar

Mitt første møte var når jeg blei med i det guildet jeg er medlem av nå som var ganske så aktive i raiding før. De sto og venta ved AQ da jeg spurte om noen kunne hjelpe meg IF, endte med at jeg blei med i gruppe, summona ditt, og der så jeg bare en helg gjeng ?? horder, før jeg fikk portalen til IF, takker for at jeg er på PvE server, men skjønte ikke så mye av hva det innebærte da:P moro å være i silithus som lvl 10 :p

Lenke til kommentar

Jeg sprang rundt og questet i Elwynn forest når det plutselig dukket opp en grå ulv. Jeg trodde det var en mob i starten, så jeg løp fort vekk. Det viste seg riktig nok at dette ikke var en mob, men en shaman :p Etter få sekunder hadde han en bøling lowbie alliance på seg. Var rimelig heftig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...