Gå til innhold

ønsker kritikk på lynbilder


Milapse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det er mye drama i bildene. Men ville kuttet bort den uinteressante himmelene over skyene på det første bildet.

Synd bildene er litt uskarpe. Brukte du stativ?

Ellers er det mulig det burde vært lysnet en liten tanke. Men viktig at det ikke er mye for det kan ta bort noe av dramatikken samt at det er lett at det kommer støy i skyggepartiene når de lyses opp.

 

Fortsett å ta biler. En lærer noe hver dag.

Lenke til kommentar

Liker det øverste absolutt best; og det er egentlig både pga lynet og den blå himmelen over, som skaper en nesten urealistisk stemning :)

 

litt smudgy bilde ja, men det gjør at det blir litt malerisk og faktisk ganske bra... likte bildet godt jeg! men det kunne vært moro å sett det enda skarpere :)

Lenke til kommentar
Jeg syns himmelen over skyene er helt på sin plass, det gir en kontrast man ikke ser så altfor ofte. Mer spennende enn lynbildene man har sett 1000 ganger.

Skarpheten holder ikke, synd med det, for de ser fine ut i små versjoner.

9383658[/snapback]

 

Helt enig. Nå har ikke jeg noe peiling på bilder og slikt, men jeg synes at den himmelen over var nesten urealistisk som en annen skrev her over. :)

Lenke til kommentar

Det er synd at bildene er uskarpe, og de skulle gjerne vært en aning lysere.

Når det er sagt likte jeg det øverste bildet best. De mørke partiene står seg bra mot lyset og lynet over byen, og det er der jeg ønsker å hvile øynene mine. Dessverre finnes det en altfor lys himmel på toppen av bildet som oppfattes som forstyrrende.

 

Men synes det var litt "kule" bilder også som gir i hvertfall meg inspirasjon til å ville knipse i vei :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...