Gå til innhold

Alt for lite pek-og-klikk spel?


Anbefalte innlegg

Dette har eg undra over: Kor mange nye pek-og-klikk spel er det? Eg har, etter det eg kan huske, ikkje sett eit einaste pek-og-klikk spel, som er nytt. Monkey Island spela er pek-og-klikk spel, Curse of Monkey Island var best imo, men då eg spelte demoen til Escape, blei eg skuffa. Måten du styrte Guybrush på var forferdeleg! Det var jo ikkje pek-og-klikk ein gong, eller var det ... I ettertid har eg berre sett pek-og-klikk minigames (som ein kanskje finn på 123spell eller 1001spill), og dei varar ikkje lenge nok, synest eg.

Eg elsker pek-og-klikk spel, og kan spele det fleire timar i strekk.

 

Kva synest dykk om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har da Runaway som er to solide spill. Også Sam & Max i episode form til PC. Men enig i at det ikke er det samme som før.

 

Wii ser ut til å få en del pek og klikk spill. Det har blitt annonsert en rekke allerede.

 

- Runaway 2

- Zack & Wiki

- A New Beginning

 

På PC kommer det også A Vampyre Story. Den tittelen har vært under radaren en stund nå.

http://www.avampyrestory-game.com/

Lenke til kommentar

Det har kommet et par pek og klikk spil i det siste, dessverre har jeg bare spilt de nye sam and max spilla selv. Men de var ganske gode. Hvis du har lyst til å lete fram spill du tror kan være interessant, er det bare å klikke her, og så justere valga dine etterpå: http://www.gamerankings.com/itemrankings/simpleratings.asp husker at det var et par anmeldelser her på gamer for flere spill bandt annet runaway og et annet jeg ikke husker.

 

Men jeg må si at vår kjære DS har kommet med en del gode pek og klikk spill.

vet at dette er PC, men bare så det er sagt, så finnes det. Jeg har selv blitt hekta på pheonix wright, jeg kommer ikke til å legge det fra meg før jeg er ferdig med det ihvertfall.

 

Du må jo selvfølgelig prøve den lengste reisen, hvis du ikke allerede har gjort det.

Endret av gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...