Gå til innhold

Hvem er den Heiteste!

FINALE: Hvem er den heiteste?  

267 stemmer

1. 1. FINALE: Hvem er den heiteste?

• Lara Croft fra Tomb raider
      79
    • Alyx fra Half Life
      65
    • Christie fra Tekken
      33
    • Tifa fra Final Fantasy
      29
    • Jeannette fra Bloodlines
      11
    • Rikku fra Final Fantasy
      31
    • Mona fra Max Payne
      9
    • Rubi fra Wet
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lara Croft er den eneste ekte gamerbaben verdt å satse på. En spillfigur som er blitt levende i form av Angelina Jolie er etter min mening... Uslåelig!

Endret av Poor Leno
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Angelina ser ut som en mann... Dessuten er det snakk om spillfigurer. ikke filmfigurer.

9547989[/snapback]

Jeg blir faktisk litt fornærmet av det du sier... Sprøtt.

Anyways, Lara Croft er heit uansett hvordan hun er fremstilt!

Skrevet (endret)

Rubi fra wet hadde eid Lara anyday. Og når det gjelder christie ser jeg for meg noe ala India Jones når han skyter han sverd fyren i "The lost Ark", Christe viser hva hun kan og Rubi planter en kule pent i panna hennes.

f_img15m_f8b71d3.jpg

post-91963-1190481390_thumb.jpg

post-91963-1190481421_thumb.jpg

Endret av Akidon
Skrevet (endret)
nok en gang minner jeg dere på at dere setter bildene i spoiler.

9562904[/snapback]

Med disse bredbånds tider er vel det ikke nødvendig?

Endret av AvidGamer
Skrevet

Det er ikke så mye snakk om å spare nedlasterene, men å ikke få diskusjonen avbrutt av til dels avsinding store bilder som ikke alle er like intresserte i å se om og om igjen ;)

Skrevet

Joda, men man skal se bort ifra filmversjoene av personen og bare vurdere basert på spillversjonen. Det er bl.a. derfor jeg har argumentert mot bruken av bilder av Tifa Lockheart fra Final fantasy VII Advent Children filmen her i tråden :)

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Alyx, hands down. Valve har gjort en glitrende jobb med å modellere både utseende og personlighet der, og dessuten er det flott med et sidekick som er i stand til å ta livet av zombier og andre monstre, og som ikke blir stående å løpe inn i vegger og slik vi har sett i andre spill.

Skrevet
Rubi fra wet hadde eid Lara anyday. Og når det gjelder christie ser jeg for meg noe ala India Jones når han skyter han sverd fyren i "The lost Ark", Christe viser hva hun kan og Rubi planter en kule pent i panna hennes.

f_img15m_f8b71d3.jpg

post-91963-1190481390_thumb.jpg

post-91963-1190481421_thumb.jpg

9550670[/snapback]

Hu ser ut som en billig tyskertøse med alvorlige narkotika problemer, men jaja....

:p

Skrevet
Det er ikke så mye snakk om å spare nedlasterene, men å ikke få diskusjonen avbrutt av til dels avsinding store bilder som ikke alle er like intresserte i å se om og om igjen ;)

9563664[/snapback]

han fyren her skjønte det... hør på han her folkens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...