Asmodeus Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 (endret) Hmmm... Bør nok nevne her at det å chippe en Xbox360 er en dårlig løsning. Hvis du vil ha en modifisert xbox360 skal du flashe firmware på den, ikke chippe den. En chip inneholder kun firmware (gjerne gammel/utdatert firmware også!) Flash heller firmware, og få nyeste versjon. I tillegg er det en smal sak å flashe inn ny firmware når det dukker opp noe nytt og bedre. Hvilket ikke alltid er tilfelle med en firmware chip. I tillegg er det altså slik at når du har modifisert en xbox360 så er det DVD-drevet som er blitt modifisert og ikke selve konsollet. Dette betyr at du kan ikke bytte ut DVD drevet i en modifisert xbox360 ( i så fall må du i hvert fall modifisere den om igjen) Dessuten er DVD-drevene låst via firmware til hovedkortet, så du trenger nøkkelen fra den opprinnelige DVD-spilleren hvis du ønsker å bytte den ut med en annen. Men: Det finnes folk som har laget seg en dual-boot løsning. Fremgangsmåten er avhengig av hva slags DVD drev man har. (Dette er for øvrig ikke for nybegynnere) Toshiba/Samsung: her og her. Hitachi: her og her. Endret 28. august 2007 av Asmodeus
HappyStabby Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Er det mulig å gjøre den sonefri for avspilling av DVD?
Eriqo Skrevet 28. august 2007 Forfatter Skrevet 28. august 2007 Ja på noen chipper er det mulig å skru den av og på. På Xeno 360 som jeg har kjøpt, er det mulig å skru den av og på.
Eriqo Skrevet 28. august 2007 Forfatter Skrevet 28. august 2007 Man må vel ha DVD-Brenner for å brenne over spillene?
4588pkdkrikue5c Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 På en datamaskin, ja. Men det er ikke dyre saken. Jeg kjøpte en Nec til 350,- kroner for 2 år siden, og har aldri vært så forønyd i hele mitt liv. Ikke en eneste feilbrenning, enda. Og jeg har brent mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå