Janerikn Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Hallo, bestilte en vare fredag kveld. Lørdag rundt 15.30 hadde eg enda ikkje fått noe mail med sporingsnummer eller noe, så eg tenkte eg skulle sende en mail. Eg sendte en, og rundt klokka 21.00 hadde eg ikkje fått noen svar, det var ganske rart tenkte eg, så eg sendte en ny og har fremdeles ikkje fått noe svar. Nettbutikken var Netshop.
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Vel, du la inn ordren etter arbeidstid på fredag så er det ikke så rart at den ikke har blitt sendt ennå, tror ikke NetShop jobber i helgene. Men du skulle vel ha mottatt en ordrebekreftelse, litt avhengig av hvordan NetShop gjør det - er mulig de må manuellt godkjenne alle ordre først.
Janerikn Skrevet 26. august 2007 Forfatter Skrevet 26. august 2007 Vel, du la inn ordren etter arbeidstid på fredag så er det ikke så rart at den ikke har blitt sendt ennå, tror ikke NetShop jobber i helgene. Men du skulle vel ha mottatt en ordrebekreftelse, litt avhengig av hvordan NetShop gjør det - er mulig de må manuellt godkjenne alle ordre først. 9361160[/snapback] Ordrebekreftelse har eg fått. Så pakken er ikkje sendt ennå?
perpyro Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Kan det skyldes noe så enkelt som at det er helg tror du?
Zeph Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 (endret) Vel, du la inn ordren etter arbeidstid på fredag så er det ikke så rart at den ikke har blitt sendt ennå, tror ikke NetShop jobber i helgene. Men du skulle vel ha mottatt en ordrebekreftelse, litt avhengig av hvordan NetShop gjør det - er mulig de må manuellt godkjenne alle ordre først. 9361160[/snapback] Ordrebekreftelse har eg fått. Så pakken er ikkje sendt ennå? 9361181[/snapback] Ordrebekreftelsen får du automatisk, det blir ikkje gjort manuelt. Det er kun ein bekreftelse på at ordren er lagt inn, du får ny e-post når den er behandlet. Pakken blir sannsynlegvis sendt mandag eller tirsdag. Som sagt over, Netshop jobber ikkje i helgene, du kan være heldig og få svar på e-post, men det er ikkje garantert. Endret 26. august 2007 av Zeph
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå