Gå til innhold

"Hakkete grafikk" når jeg skal spille Bioshock


Anbefalte innlegg

Hei, en venn av meg har fått et problem når han skal spille Bioshock, han sier at han opplever mye hakkete grafikk når han spiller det. Det kan da ikke være normalt?

 

Jeg har selv spillet, og jeg legger ikke merke til at grafikken blir hakkete.

Vi har samme specs på PC'en våres:

 

Asus Geforce 8800 GTS

P5W DH Deluxe

Intel Core 2 Duo E6600

2048 MB ram

 

Er noe av specs'a hans. Jeg synes da det er mer enn nok til å spille Bioshock på full grafikk (og ja, han har stilt alt på fult på options), oppløsningen han spiller med er 1280 x 1024.

 

Er det noe som kan påvirke slik at det blir sånn grafikk på Nvidia kontrollpanelet? (vi har testa å bruke samme settings der).

 

Bilde: untitledsl7.png

 

Takker for svar :)

 

Edit: Litt stort bilde men :D

Endret av Shadow Torrent
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Varierer om du har Nvidia eller ATI. Jeg bare høyreklikker på desktopen så kommer det frem en snarvei til programmet, men jeg har ATI. Finner du den ikke ved å høyreklikke så tror jeg den skal ligge nederst til høyre på startlinja, eller så er det en snarvei inne i startmenyen et sted.

Lenke til kommentar

Det er en helt sinnsyk forskjell aa spille paa xp istedet for vista, iallefall i mitt tilfelle. Laggete i 1024 x 768 paa vista, mens jeg kunne kjoere det for fullt i xp med 1920 x 1200! Forhaapentligvis kommer det ut en patch snart som hjelper problemet ditt! Dette er et spill ingen burde glippe!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...