Gå til innhold

Prosjekt Drøm - Et instancelevleprosjekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal se om jeg kan finne ut av noe  :p

 

@ Zl33p, har du  noen erfaringer med det siden du sa du kunne se på noen forumer?

9389834[/snapback]

 

ja har litt erfaringer. satte opp et forum sammen med en venn av meg. mmm, husker faktisk ikke internett adressen akkurat nå, men skal prøve å huske det. kan jo linke forumet til deg siden, så ka du si hva du synes.

Lenke til kommentar
Vi skal -ikke- bruke en guildportal som det der. Ser jævlig ut, og er kodet forferdelig knotete imo. Er letter å sette opp et PhpBB-forum, skaffe seg home-domene også kan jeg for all del stå for koding og designing av evt. side.

9391255[/snapback]

 

Tester ut en del ting as we speak.

 

http://ocularis.hostistry.com/Drom/

 

edit: Skal på kino, står som den står. Fint med kritikk. selv om den ser pretty much ut som omgphatloots. :blush:

Endret av Ocularis
Lenke til kommentar

Ok, da er det helg og jeg skal jobbe på Finse så får ikke sjekket innom her, så et par regler for helgen og søknad til PRD:

 

1. Alt som gjelder gruppene og folk som vil melde seg på tregge seg sendes på Pm, søker du her i tråden vil det bli ignorert. Husk også å sende med class du vil være, dette siden jeg kanskje må velge vekk noen hvis de absolutt ikke vil være en viss ting.

 

2. Når jeg kommer hjem Søndag kveld vil jeg sjekke Pm's etter tidspunkt med tanke på hvem som får bli med.

 

3. Gruppene vil bli publisert etter helgen siden vi mangler en siste person.

 

Så en ting til, Vi trenger en (1) Person til som kan spille Torsdager fra 18-22 sånn cirka, send søknad etter reglene. Personen må spill helst en crowd control class, men andre classes burde gå, men som sagt helst CC.

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...