Gå til innhold

Prosjekt Drøm - Et instancelevleprosjekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217

Kanskje jeg skal bli med? :D Har jo prøvd med Okstad (m.m.) før, men det gikk jo til helvette rimelig fort.

 

Kan godt bli med, men vil helst være litt nye klasser; mage, warlock eller rogue.

Lenke til kommentar

hei

hvis det blir noen ledige plasser kunne jeg tenke meg å være med. helst som druid eller shaman, men alt utenom rogue funker! pga. jobb og skole kan jeg bare ha fast på fredager etter kl. 23!

 

send meg PM hvis det blir noe ledig som passer

 

Talex

 

editleif

Endret av TaleX
Lenke til kommentar

Ok, da skal jeg se om jeg kan skaffe en mage, warlock og paladin. TaleX kan kanskje komme inn i min gruppe på fredager hvis jeg finner en som kan hoppe over i en annen... Skal se på det etter skolen i dag. Gruppelistene vil bli litt utsatt på grunn av disse tingene.

 

Edit: Hvis en av dere har lyst til bytte gruppe til enten tirsdag fra 20.00 eller PRD 1 eller Onsdag 19 - 22 (annen gruppe) Send meg Pm, gjelder kun de fire i listen under...

TomFu

Schjellin

Flickflack

Taigah

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Etter jeg logget av i går, ble jeg gjordt til classleader i guilden min, får vite i dag når ts møtene er, så hvis de kommer i veien så må jeg prioritere det, men som sagt jeg får vite det senere i kveld, kommer på i kveld og sier hva som skjer, dinga 5 igår så det er fortsatt litt igjen :p

Lenke til kommentar
Etter jeg logget av i går, ble jeg gjordt til classleader i guilden min, får vite i dag når ts møtene er, så hvis de kommer i veien så må jeg prioritere det, men som sagt jeg får vite det senere i kveld, kommer på i kveld og sier hva som skjer, dinga 5 igår så det er fortsatt litt igjen :p

9382452[/snapback]

Send meg Pm når du vet ting sikkert ;) Class og tider eventuelt...

 

Edit: Quoter også meg selv

Ok, da skal jeg se om jeg kan skaffe en mage, warlock og paladin. TaleX kan kanskje komme inn i min gruppe på fredager hvis jeg finner en som kan hoppe over i en annen... Skal se på det etter skolen i dag. Gruppelistene vil bli litt utsatt på grunn av disse tingene.

 

Edit: Hvis en av dere har lyst til bytte gruppe til enten tirsdag fra 20.00 eller PRD 1 eller Onsdag 19 - 22 (annen gruppe) Send meg Pm, gjelder kun de fire i listen under...

TomFu

Schjellin

Flickflack

Taigah

9382440[/snapback]

Dere kan også bytte til Torsdag 18-22

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Det er fortsatt 3 uker til vi starter Kulde ? :D

9382594[/snapback]

Jepp, gruppa du er i starter om 3 uker :D

 

Edit: Legger inn infoen på nytt

 

 

Ok, da skal jeg se om jeg kan skaffe en mage, warlock og paladin. TaleX kan kanskje komme inn i min gruppe på fredager hvis jeg finner en som kan hoppe over i en annen... Skal se på det etter skolen i dag. Gruppelistene vil bli litt utsatt på grunn av disse tingene.

 

Edit: Hvis en av dere har lyst til bytte gruppe til enten tirsdag fra 20.00 eller PRD 1 eller Onsdag 19 - 22 (annen gruppe) Send meg Pm, gjelder kun de fire i listen under...

TomFu

Schjellin

Flickflack

Taigah

 

Dere kan også bytte til Torsdag 18-22 (gjelder fortsatt de på lista, kan hende dere må bytte til lock, mage eller paladin hvis dere vil bytte)

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Det er fortsatt 3 uker til vi starter Kulde ? :D

9382594[/snapback]

Jepp, gruppa du er i starter om 3 uker :D

 

Edit: Legger inn infoen på nytt

 

 

Ok, da skal jeg se om jeg kan skaffe en mage, warlock og paladin. TaleX kan kanskje komme inn i min gruppe på fredager hvis jeg finner en som kan hoppe over i en annen... Skal se på det etter skolen i dag. Gruppelistene vil bli litt utsatt på grunn av disse tingene.

 

Edit: Hvis en av dere har lyst til bytte gruppe til enten tirsdag fra 20.00 eller PRD 1 eller Onsdag 19 - 22 (annen gruppe) Send meg Pm, gjelder kun de fire i listen under...

TomFu

Schjellin

Flickflack

Taigah

 

Dere kan også bytte til Torsdag 18-22 (gjelder fortsatt de på lista, kan hende dere må bytte til lock, mage eller paladin hvis dere vil bytte)

9382604[/snapback]

 

Er ikke jeg i gruppe med deg lengre? :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...