Gå til innhold

Oppdag tidsfunksjonene på mobilen din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du verden for en gjennomtenk kommentar og forsøk på sarkasme :!:

 

Lett å ta for gitt at alle kan alt om mobiltelefoner i dag. Syntes artikkelserien er bra med tanke på det segmentet de retter seg mot. Amobil.no er ikke bare for oss som kan mobil men for de som kan kanskje litt mindre :)

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Ok. Dersom målgruppen til amobil er den minimale gruppen av personer som er tilbakestående nok til å ikke vite at mobiltelefonen har en klokke, så er jeg kanskje på feil sted.

 

Selv har måttet lære bort slike ting som hvordan en synkroniserer kalenderen mot Outlook, hvordan en overfører musikk og bilder, hvordan SMS fungerer - men jeg har enda til gode og få spørsmål om å sette opp alarmfunksjonen. De fleste finner nok ut av dette etter ti sekunder med fikling på egenhånd.

Lenke til kommentar
Synes det er en grei artikkelserie dette her.

Selv om det er små eller store ting. De blir jo trossalt brukt på vg.no

9388357[/snapback]

 

 

Er det ikke slik man sier da? All PR er god PR? :p

 

Er vel kjekt for de som aldri har settet seg noe inn i telefonen, eller har kjøpt f.eks en HEEELt splitter ny telefon med symbian OS 1000x85025 også kommer det opp masse dill dall. Jeg må innrømme at jeg sleit en liten stund med min første series60 telefon, men resten kom som en dans på roser.

 

Tross alt, fortsett med slike artikler. Hjelper folk som ikke er så teknogeeks som generelt sett mesteparten av amobils brukere :whistle:

Lenke til kommentar
Du verden. Var ikke klar over at dagens mobile telefoner hadder klokke, så dette var et godt tips! Skal ta noen kamferdrops og undersøke denne klokkefunksjonen nærmere i kveld.

9387120[/snapback]

 

Lurer på om noen av disse nymotens greiene har mulighet for å regulere lyd - eller volum om du vil. Kanskje en ide for neste artikkel? Jeg stikker og kjøper noen mokkabønner imens!

Lenke til kommentar
Som et alternativ til alarmer kan man legge inn repeterende kalenderpåminnelser med lyd.

9391860[/snapback]

Den var ikke dum nei. Får prøve den nå!

 

Du verden. Var ikke klar over at dagens mobile telefoner hadder klokke, så dette var et godt tips! Skal ta noen kamferdrops og undersøke denne klokkefunksjonen nærmere i kveld.

9387120[/snapback]

Bare vent til mobilskolen del 98: Slik fjernkontrollerer du SSH-serveren din med Series 60 ;)

9396766[/snapback]

Kan de ikke ta det i neste del... Jeg klarer ikke vente så lenge.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja, her går det for seg ... :!:

Hva med: Slik kutter du agurkskiver med mobilen?

 

Neida, synes selv de små tips er grei info. Inn i mellom finner man kanskje noe nytt.

:)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Kjekt å vite at noen telefoner har uendelig med alarmer da. Min har 2 og jeg synes det er lite.

 

Ja nyere SE mobiler har vell nesten uendelig.

 

Min Nokia N70 kan bare ha 1 alarm. Men når ingen alarmer står på står det 0 alarmer. Det høres jo for svarte faen ut som man kan ha mange alarmer. Men ikke faen. Bare 1.

FU!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...