Gå til innhold

Med 7 høvdinger, hvilken bærbar er best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser dere vurderer ASUS'en. Det er nok en god pc, men ikke la valget stå på testen til teknofil.no. De testet nemlig ut i fra specs på papiret, de prøvde aldri alle modellene har jeg lest.

9351645[/snapback]

 

 

Det ville ikke overraske meg. Uansett, det er nok en god PC som absolutt er verd pengene. Men jeg må innrømme 17-tommeren fra Acer frister også, men jeg er jaggu ikke sikker.

Endret av tjall
Lenke til kommentar
Jeg ville kjøpt denne

 

 

Jeg har den selv og er strålende fornøyd med den hittil.

 

Det skal også nevnes at den har et 7600 grafikkort istedenfor 7300 som er oppgitt.

 

 

Den pc'n er et RØVERKJØP

9359017[/snapback]

 

Er du helt sikker på det? Da stikker eg på Elprice her i byn og kjøper den snart :D

Endret av gas
Lenke til kommentar
Jeg ville kjøpt denne

 

 

Jeg har den selv og er strålende fornøyd med den hittil.

 

Det skal også nevnes at den har et 7600 grafikkort istedenfor 7300 som er oppgitt.

 

 

Den pc'n er et RØVERKJØP

9359017[/snapback]

 

Er du helt sikker på det? Da stikker eg på Elprice her i byn og kjøper den snart :D

9361705[/snapback]

Det er jeg helt sikker på ja.. :) Ivertfall i følge denne tråden :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Takker for forslaget. Hva med denne forresten? En tusenlapp dyrere naturligvis, men det virker vel kanskje som det er verdt det. Eller tar jeg feil?

9368457[/snapback]

 

 

Jeg tror du tar feil. :)

Følg tipset til Storleer, 8400GM er definitivt ikke en "høydare" grafikkmessig. 7600 er nok vel så bra.

Dersom du har en "affinitet" til AMD og ønsker å støtte AMD i de (for dem) vanskelige tider så bør du gå for den Turion'en ja.

Lenke til kommentar

Er Intel-prosessoren i Storleer sitt forslag bedre enn Turion'en? Og er 8400GM virkelig så dårlig, eller er det bare det at det 7600 er hakket vassere?

 

Uansett, jeg må innrømme at designet på 17-tommeren er mer tiltalende, pluss at det ser ut som den generelt er bedre utstyrt (sett bort fra skjermkort da).

Lenke til kommentar
Takker for forslaget. Hva med denne forresten? En tusenlapp dyrere naturligvis, men det virker vel kanskje som det er verdt det. Eller tar jeg feil?

9368457[/snapback]

to tusenlapper dyrere, forresten.

9370721[/snapback]

 

Det stemmer faktisk :)

Tall og sånt kan ofte være litt forvirrende vet du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...