Gå til innhold

Tvinges til å bruke Windows


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo ikke stort værre enn om en fyllekjører får høre at "du får igjen lappen når du kommer ut av fengsel men du får bare lov til å kjøre biler med alkolås første året".

9375744[/snapback]

 

"Du får bare lov til å kjøre Opel med alkolås første året" mener du vel ?

9376371[/snapback]

 

 

Så Opel's alkolås er bil-verdens svar på Microsoft genuin advantage program opplegget?

Lenke til kommentar

Ikke helt, han mener vel heller at windows er opel i forhold til linux ;)

 

Jeg ser det heller sånn at windows blir som BMW mens linux er en mercedes, i små, små deler og bruksanvisning på friesertysk. ;)

 

 

Kjeltringen tråden handler om har uansett tenkt å løse problemet ved å tigge penger til windows lisens. Å holde seg unna nett er åpenbart ikke et alternativ...

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Dette er en skummelt tilbakestående og inkompetent konklusjon fra en rettsinstans.

 

Å pålegge en tidligere dømt kriminell etterstraff på livstid er helt uhørt. Greit nok om man har drept noen å ha et ankelfeste, men fem måneders frihetsberøvelse burde være nok straff for en som lastet opp en film før lansering. Jeg ville heller stilt spørsmål ved filmbedriftens integritet, siden noen greide å få has på storfilmen deres allerede før premiere.

 

Påkrevd programvare som straff er det mest tåpelige jeg noen gang har hørt om. Det er absurd, både i forhold til å ha respekt for seg selv som dommer og hvordan straffen vil fungere i praksis.

 

Straffen var å bli overvåket, ikke å skifte plattform. Hvis landet ikke kan betale et par tusenlapper for å få noen til å utvikle programvare for også andre plattformer så er det ikke en investering, men et søppelprosjekt.

 

Snakk om å leke butikk. Dette er latterlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...