Gå til innhold

Fotokonkurranse nr.4, runde 1: Tid


lohelle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aj aj, jeg har jo aldri deltatt, så det var litt dumt. Jeg liker godt å ha et forsprang selv, og skulle vunnet alle sammen etter å ha vunnet for første gang. Egentlig så husker jeg den regelen når jeg tenker meg om, og husker ikke hva jeg mente om den da. Kanskje jeg var tilhenger, men nå er jeg blitt så kynisk av alle italiaturene mine, så nå heller jeg til andre retning ;)

 

Nå melder jeg meg i alle fall ikke på en konkurranse ......

Lenke til kommentar

Holy shit! Her har det vært storm mens jeg har vært borte. Jeg synes at den som arrangerer hver runde selv må få lov til å bestemme hva tema skal være, så lenge han ikke selv spør om hjelp. Vi har nå 13 runder foran oss, før vi kårer en ny sammenlagt vinner. Da får vi også 13 forskjellige temaer, og sjansen er derfor stor for at det kommer temaer man både liker og misliker. At "Tid" skal være så vanskelig må være fordi man tenker fryktelig firkantet. Se på bidragene forrige runde, så var det én av de aller beste rundene vi har hatt, med tanke på antall bidrag.

Lenke til kommentar

Det er du som er arrangør og har siste ord i denne saken. Men personlig synes jeg ikke at vi skal være så strenge. Det er sikkert en smal sak og redigere størrelsen, før de legges ut? Om du som arrangør gjør det, eller om du ber fotograf ordne dette er opp til deg. Personlig synes jeg som sagt at et regelbrudd som dette (som er veldig enkelt å fikse), ikke er så alvorlig at bidraget må diskes. Men du er dommer, og jeg godtar hva du måtte velge å gjøre. :)

Lenke til kommentar
Det er du som er arrangør og har siste ord i denne saken. Men personlig synes jeg ikke at vi skal være så strenge. Det er sikkert en smal sak og redigere størrelsen, før de legges ut? Om du som arrangør gjør det, eller om du ber fotograf ordne dette er opp til deg. Personlig synes jeg som sagt at et regelbrudd som dette (som er veldig enkelt å fikse), ikke er så alvorlig at bidraget må diskes. Men du er dommer, og jeg godtar hva du måtte velge å gjøre. :)

9414326[/snapback]

 

Jeg kan jo endre komprimeringen i Photoshop på vegne av de da.. de blir jo litt "straffet" med litt dårligere kvalitet siden den er komprimert mye fra før.. dvs at det vel blir litt dårligere enn om de hadde nedskalert og komprimert SELV fra et bedre utgangspunkt..

Lenke til kommentar

Jaha?? Jeg opprettet en tråd med bildene i og gav beskjed til moderatorene.. Men nå er tråden borte?? Den ligger under "mine innlegg", men jeg får en melding som sier :

 

 

Feilen som oppstod var:

 

Noen filer mangler. Hvis du ville se en tråd, kan den ha blitt slettet eller flyttet. Gå tilbake og prøv igjen.

 

 

 

Noen som har opplevd dette før ??

Lenke til kommentar
Ja jeg opplevde det samme sist. Dette er visst noe som skjer når to eller flere rapporterer en tråd, da blir den borte helt til en moderator har fått se på den. Tråden er for øvrig tilbake igjen nå, og jeg fikk æren av å avgi den første stemmen... :)

9415904[/snapback]

 

Jupp! Tilbake nå ja!

 

6 bidrag var jo ikke SÅÅ galt egentlig. Gode bidrag også vil jeg påstå!

Lenke til kommentar

absolutt, busstid fikk meg til å stoppe opp. lurte først på om det var manipulert, for jeg skjønte ikke helt at fotografen kunne komme så rett på uten å få med seg selv midt i glasset :) kult! pønska lenge på å ta et bilde som kunne vise noe man med en gang skjønte ville ta veldig lang tid - som f eks XHT hadde på gang der. Eller noen med en liten kost foran et enormt støvfjell etc.

 

Synd øyeblikkene sjelden dukker opp samtidig med konkurransen - jeg fant en utrolig kontrast her om dagen, en kortvokst person ("dverg") og en "normal" som gikk og leide hverandre! Og kameraet lå i bilen ...

 

edit: litt politisk ukorrekt språk.

Endret av pian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...