Gå til innhold

Trenger MSN client med webcam støtte!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
To install a skin just download it, and extract the files for the .zip file (.zip, .tar.gz, or similar). Then copy the extracted skin folder to one of the following locations:

"/usr/share/amsn/skins"

"/home/YOUR_USER_NAME/.amsn/skins"

 

Er ikke værre.

9343354[/snapback]

 

Tusen takk! Jeg fikset alt :) Takk takk! Jeg spør for mye :p

Endret av JohnsonsWhatever
Lenke til kommentar
Fan! :| Det ble ikke bedre.

 

Altså fonts er hakkete, finnes ikke SMOOTH fonts jo! Hjelp!?

9343505[/snapback]

 

Wait a minute, hvilken versjon av aMSN har du?

Hvis du har lastet ned versjonen fra aMSNs hjemmeside (0.95 er det ikke) så er den crappy uansett!

 

Jeg har versjon 0.97b, dvs. en beta. Du må kanskje få tak i den.

Lenke til kommentar

aMsn er vel valget å gå for her. Såvidt det har blitt meg fortalt så er det eneste msn-clienten med webcamstøtte som virkelig fungerer. Drivere til webcam er jo selvsagt en hard nøtt hvis det ikke støttes av linux-kjernen. Ofte må det kompilering til for å få disse til å fungere.

 

Godt at du fikk skinnene til å fungere, prøv også desktop intergration pluginet (om det lengre er nødvendig).

 

Det installscriptet Lars Anders anbefaler har jeg personlig testa i både edgy og feisty, og fungerer knall.

 

Du (trådstarter) sier at du sliter med cam invites osv i kopete. Dette har jeg også problemer med i aMsn. Kanhende dette er et problem som relaterer til at man ofte prøve å koble seg opp til Windows Messanger.

 

lykke til

Lenke til kommentar
:dontgetit:

78% prosent av tiden så fungere ikke cam invites eller sende filer, det er rett og slett dritt.

 

9343146[/snapback]

 

Skal prøve hvordan det er å koble opp webcam amsn til amsn. Jeg har en nyubuntureligiøs kompis som er helt frelst som jeg kan teste på. Få se om det blir problemer å koble opp webcam der. Skal gi rapport senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...