phewBAR Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Dæven steike å bra det her var! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Der funka det her og må si det var vekdig gøy, har ikkje spilt så mye men skal bli mye i kvell ja Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Går det greit å komme seg inn på games i dag eller? Skal skyte litt snart Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Overgrown er mapet. Elsker å snipe der.. Crash er også kanonbra. Vacant også egentlig. Tror dette kommer til å bli et bedre spill enn Halo 3 onlinemessig. Mye nytt og spennende ting i betaen som vi ikke har sett før.. Kalle inn helikopter? Jesus, så fett! Digger også at man kan se jagerflyende suse forbi når et airstrike kommer. Med andre ord, det foregår ting hele tiden! Killcamet er også på plass, fra CoD2 bare litt forbedret, så det er lett å ta campere.. Alt i alt, ser dette jævlig lovende ut. Og til de som evt. adder meg til vennelista: Tresekstien min er (snart) på vei til reperasjon, så jeg får ikke akkurat spilt på en god stund. Det lille jeg har prøvd har vært hos en venn. Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 hjeeelp lastet ned betaen i går efta men har ennå ikke fått spilt et eneste min.finner ingen server og får error på invite 9471894[/snapback] bla deg 2-3 sider bak i denne tråden, så finner du litt tips og råd. sleit med det samme i går kveld, men har ikke fått testet i dag. logg deg inn og ut, prøv forskjellige games... det er vel det beste tipset. 9472095[/snapback] takker skal prøve litt nå Lenke til kommentar
Teldar Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Hmmmm. Kan noen skaffe meg en kode?? Thanks! Lenke til kommentar
espinos Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Hallo! jeg trenger noen som er med å spille nå! jeg har det problemet at jeg ikke kan joine andre, men de kan joine meg (de uten d problemet) er det noen som gidder, skriv inn gametagen deres, så legger jeg dere til i vennelisten, og jeg sender dere en invitasjon.. på forhånd takk:) Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Pokker... Fortsatt ikke noe fra Eurogamer... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Eg er heilt klart med utover kvelden folkens, så bare send invites så det koster etter Har alltid fåt host error på disse da men Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Går det an og kjøre helikopter og slikt i betaen? såg ett helikopter som fløy rundt og drepte. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 hvis du klarer 7kill så får du helikopter-suport...rett meg hvis det ikke var 7kills Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Går det an og kjøre helikopter og slikt i betaen? såg ett helikopter som fløy rundt og drepte. 9472963[/snapback] Nope, men tror mann kan sende helikopter mot fienden...er ikke helt sikker på hvordan dette funker. Tror heller ikke mann kan kjøre noe kjøretøy/fly. Edit: Skal spille litt om ca 20 min. Håper det går glatt å spille i dag. Endret 11. september 2007 av Enigma123 Lenke til kommentar
Dec Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Endelig kommet inn på spillene, og herregud hvor tøft dette var!! Dette må være noe av d råeste av MP spill jeg har spilt. Og helt klart noe som kan konkurrere med Halo 3. Så var det at døgnet bare har 24 timer da.... Dog fortsatt ikke kommet inn på invite spill fra friendslista, flere som fortsatt sliter m det? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Når man får 7 kills på rad så kan man kalle inn et helikopter som flyr rundt og dreper folk, man kan ikke kjøre det sjøl. 5 kills på rad gir et flyangrep, mens 3 kills på rad gir radar. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Ahh, kult. Trodde mann måtte velge en spesiell klasse for det. Skal spille om ca 5 min..prøve å få 7 kills etter hverandre og se om jeg får orgasme(",) Endret 11. september 2007 av Enigma123 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Er absolutt ingen kjøretøy i MP-delen. Og man kan ikke kjøre helikopter, bare kalle de inn. Kan skyte de ned da. Oops, føler mye blir sagt 2+ ganger i denne tråden. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Bare digg at det ikke blir noe kjøretøy i MP. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Klarer man å skyte ned helikopteret får man 250 poeng, det som er en fin combo er hvis en har fått radar og du får airstrike....får tatt noen Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Klarer man å skyte ned helikopteret får man 250 poeng, det som er en fin combo er hvis en har fått radar og du får airstrike....får tatt noen 9473177[/snapback] Nope, man får ikke 250 XP hver gang man skyter ned et helikopter - bare første gangen fordi det er en Challenge. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 aaaa, beklager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå