Gå til innhold

Kjøpe Bioshock med steam?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5432143541

Har sliti med ati drivere en stund nå og etter jeg restarta så nekta spillet å starte, jeg velger å validate bioshock og får fram at den er på 80% nå istedet for 100% Så nå må det lastes ned :p

Lenke til kommentar

Jeg hører heller ikke fiende, noe jeg gjorde i demoen. What to do? Ser det er andre som sliter også...jeg hører stemmen på filmen i "heisen", men ikke noe etter dette.

 

EDIT: Prøvde å verifisere filene i Steam...da begynte den plutselig å laste ned mer...står på 80%. Lurer på hva som skjer...har jo startet det og spilt litt :p

Endret av smetho
Lenke til kommentar
Jeg hører heller ikke fiende, noe jeg gjorde i demoen. What to do? Ser det er andre som sliter også...jeg hører stemmen på filmen i "heisen", men ikke noe etter dette.

 

EDIT: Prøvde å verifisere filene i Steam...da begynte den plutselig å laste ned mer...står på 80%. Lurer på hva som skjer...har jo startet det og spilt litt :p

9352410[/snapback]

Hvis ikke nyeste lydkort drivere hjelper så kommer det sikkert patch/fix iløpet av uka/neste uke.

Lenke til kommentar
Ja, fader, 300kb er jo det det lå på for meg og, bra fart det. Uansett, jeg hadde merkelig nok en feilfri opplevelse med Bioshock i kveld. Har spilt i over to timer, og...WOW! Dette er noe unikt. Alle som ikke har prøvd enda kan bare glede seg. :)

9353287[/snapback]

300kb er ingenting når man har 13mbit :thumbup:

Har spilt det nå 3 timer og skal fortsette mer resten av helga, guuuud hvor diggg dette spillet er!

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Okay, fant ut hvorfor jeg ikke hadde noe tale i spillet etter introen i battyspheren.

 

Audiofilene for tale var ikke lasta ned av steam.

 

Gå i folderen

C:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\common\bioshock\Content\Sounds_Windows

 

Det skal være filer i denne folderen, som i bildet under.

 

Jeg hadde lyd i demoen, men ikke i spillet så jeg sjekka innhold i demo katalogen og i selve spillet. Jævla teit feil. Morsomt at det ikke kommer noen feilmeldinger selv om filene faktisk mangler.

 

Sletta lokale filer i steam og henta ned alt på nytt, da kom lydfilene også.

post-3439-1188032061_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Fungerer greit fra Steam nå, ligger på 800 KB/s.

 

Fra steam så er det billigere en fra eska, koster kun 320kr mens nytt koster fra 450-600.

Du slepper også å bruke cd og registering av cd-key på steam.

 

Og nesten viktigst med Steam: man slipper å gå til spillsjappa.

Endret av Undertow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...