DeeTee Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Er interessert i å se andre sine TBC wow filmer, og lurer derfor på om noen andre har Stage6 profiler med filmer på. Min profil: http://stage6.divx.com/user/deeskotee/vide...roup:uservideos Hadde isåfall vært kult om fler kunne laget stage6 profiler og slengt opp filmene de har, hater ventetidene på fileplanet osv Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Slenger opp Chop sin user på stage6 jeg http://stage6.divx.com/user/7rond/videos/ Lenke til kommentar
kimgunnar Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 heisann. når er det jeg kan bruke dual wield. 2 økser ect? Lenke til kommentar
Luz Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 heisann. når er det jeg kan bruke dual wield. 2 økser ect? 9341444[/snapback] Hhahahahhaha, den var fint plassert KimGunnar. Skjønner godt åssen Stage 6 henger sammen med dual wield. Nesten OT: Chop har rimelig bra filmer. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Gidder ikke ordne meg Stage6 profil osv atm, kanskje senere. Men på siden her skal vel de nyeste filmene våre ligge; klikklikk Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 En i guildet laget en noe orginal film fra SSC & TK Click me! Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Ah, nesten samme setting som AQ40 filmen som jeg digga så rått. Kult å se at noen tar seg tid til å lage slike supre videoer - satt med klump i magen ^^ Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Håper han blir klar med Hyjal & BT filmen snart også. Han har også laget en karazhan film som også er meget bra. Click me, filefront Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå