Gå til innhold

FRP-Koden endelig løst?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stort sett bare det samme gamle oppgulpet vi har hørt før, men pakket inn i en litt annen formulering.

 

Men ett poeng har han. Det er gjort en del bestemmelser opp gjennom årene som ikke virker særlig demokratiske. Hvor mange her i landet er egentlig enig i for eksempel statens pålagte kjønnskvotering i bedriftstyrer? Jeg har ennå ikke møtt noen.

 

Det er vel nettopp slike bestemmelser, som tilsynelatende har lite støtte i befolkningen, som kan gi en følelse av avmakt.

Lenke til kommentar
Han har veldig gode poenger. Det multikulturelle eksperiment ble tvunget på oss uten at vi hadde noe vi skulle ha sagt.

 

Kolberg ja... hva skal man si. Jeg vet ikke om han eller Stoltenberg er verst.

9345015[/snapback]

 

Hele AP-toppen er en gjeng pamper. Husker programmet "Statsministeren" på TV2, og jeg fikk helt sjokk over hvor manipulativ de egentlig var.

 

Derfor synes Kolberg vi er dumme, slik eliten alltid synes når folket ikke gjør som de skal.

 

Denne setningen summerer opp hele grunnlaget for politikerforakten, og jeg retter min forakt mot AP.

Lenke til kommentar

Flere gode poenger i artikkelen. Det jeg anser som den virkelige koden er at partiet har saker som mange liker og støtter, at AP m.flere ikke evner å fatte dette forunder meg. Såklart vil ikke alle frps løfter kunne gjennomføres, men om bare en brøkdel av tingene jeg håper på blir gjennomført så blir nok jeg fornøyd. De har ihvertfall min stemme i kommunevalget. AP skjønner ikke dette med image, Stoltenberg som kommer fra en skikkelig overklasse og er langt fra folk flest og Kolberg som må være den politikeren i norsk politikk som har minst glede, humor og selvironi. Når begge i tillegg er mer interessert i frp sin politikk enn å fronte egen politikk, så synes jeg ikke akkurat de er noen gode stemmesankere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...