Elohim Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 (endret) Jeg ringte Ekspert på Steinkjer og fikk lagt av en ps3 hoss de, det var med 2 spill og den ekstra spaken(starter pack) da jeg komm hjemm åpnet jeg den og skulle sette inn spillet, men i det øyeblikket jeg satte cd'en 1cm inn stoppet den helt! Jeg fikk ikke cd'en inn og derfor startet jeg og lure på om de hadde solgt meg en "busted" ps3! Jeg tenkte som så.... Ekspert kunne jo ikke være så sprengte at de hadde prøvd den før jeg kjøpte den? jeg trykte på "Eject" knappen og vet dere hva? ut komm det et spill Harry Potter spillet(Order of the Phoenix?) Uansett om spillet suger noe som faen! så går jeg jo ikke nedover og leverer inn spillet? Når en el-kjede som Ekspert klarer og glemme og ta ut et spill fra en konsol og selger den med spillet inne! kan de jo bare glemme og få det igjen etter at konsollen er solgt! eller hva? Jeg sitter jo med et spill uten Cover xD sitter og bytter mens jeg spiller noe annet :x Endret 22. august 2007 av Elohim
Pettersen76 Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Jeg ringte Ekspert på Steinkjer og fikk lagt av en ps3 hoss de, det var med 2 spill og den ekstra spaken(starter pack) da jeg komm hjemm åpnet jeg den og skulle sette inn spillet, men i det øyeblikket jeg satte cd'en 1cm inn stoppet den helt!Jeg fikk ikke cd'en inn og derfor startet jeg og lure på om de hadde solgt meg en "busted" ps3! Jeg tenkte som så.... Ekspert kunne jo ikke være så sprengte at de hadde prøvd den før jeg kjøpte den? jeg trykte på "Eject" knappen og vet dere hva? ut komm det et spill Harry Potter spillet(Order of the Phoenix?) Uansett om spillet suger noe som faen! så går jeg jo ikke nedover og leverer inn spillet? Når en el-kjede som Ekspert klarer og glemme og ta ut et spill fra en konsol og selger den med spillet inne! kan de jo bare glemme og få det igjen etter at konsollen er solgt! eller hva? Jeg sitter jo med et spill uten Cover xD sitter og bytter mens jeg spiller noe annet :x 9334655[/snapback] God dag Anders Bratberg. Ser helst at du returnerer dette spillet til vår filial på Steinkjer, da dette ikke var inkludert i prisen.
Bytex Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Prøv og bruk litt flere smilies også. Og btw, you're busted.
BlastyTrasty Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Eg hadde anklaga expert i å selge meg brukt skit. Og krevd 20% av i pris. Harry pothead my ass.
Goliath Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 (endret) God dag Anders Bratberg.Ser helst at du returnerer dette spillet til vår filial på Steinkjer, da dette ikke var inkludert i prisen. 9334706[/snapback] God dag Pettersen.Ser helst at dere ikke selger brukte konsoller som nye fra deres filialer på Steinskjer, da dette er kjedelig for alle og enhver! Ser ut som at kjøper ble informert i ettertid Eller velkommen til forumet! Føyer Expert til rekken som supportbrukere på forumet. Du er herved med i klubb bestående av store aktører som Netshop, Komplett, MPX osv osv. Endret 22. august 2007 av überGoliath
jvc1986 Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Jeg hadde beholdt spillet som kompensasjon (harry potter... bleh) for å få en brukt konsoll uten å få beskjed om dette.
archongamer Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 (endret) God dag Anders Bratberg. Ser helst at du returnerer dette spillet til vår filial på Steinkjer, da dette ikke var inkludert i prisen. 9334706[/snapback] Om du ikke bare er artigper, men faktisk jobber i Expert, kan du kanskje forklare hvorfor dere selger brukte ps3 som nye? Faktisk mye mer interessant enn om Anders bør levere tilbake spillet, da det kan diskuteres om ps3 de solgte var verdt den prisen dere folangte da den var brukt;) At fyren burde gjøre ærligheten en tjeneste i dine øyne blir rimelig teit om expert blåser i sin del, og hadde jeg vært Anders ville jeg gått tilbake med spill og maskin. Sagt at han ville ha avslag for tort og svie og for at expert har lurt på han en brukt maskin som han trodde var ny, og at han får byttet Harry Potter i et valgfritt spill for å faktisk gjøre dere oppmerksom på en stygg blemme uten å gå videre med det. Velger expert å være sta og mene det er kun du (Anders) som gjør noe galt, melder du i fra til expert sitt hovekontor om at Steinkjer selger brukte ps3, og at du forlanger en forklaring (skriftlig) på om dette er godkjent eller vanlig praksis hos expert. Er det dette går du til forbrukerrådet, og er det ikke det tar du med deg svaret tilbake å gnir inn i trynet på han bak disken i steinkjer mens du krever ny maskin med litt for tort og svie;) Endret 22. august 2007 av archongamer
Elohim Skrevet 22. august 2007 Forfatter Skrevet 22. august 2007 Jeg har fått hørt at den konsollen som jeg kjøpte var brukt på Steinkjer Saga Kino under Premieren på Harry Potter - Order of the Phoenix. De hadde ikke tatt ut spille fra konsollen etter dette tyder det på..
prebenl Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Jeg har fått hørt at den konsollen som jeg kjøpte var brukt på Steinkjer Saga Kino under Premieren på Harry Potter - Order of the Phoenix. De hadde ikke tatt ut spille fra konsollen etter dette tyder det på.. 9334781[/snapback] Da er det en demomaskin, og disse skal selges til demopris. Klag!
archongamer Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Jeg har fått hørt at den konsollen som jeg kjøpte var brukt på Steinkjer Saga Kino under Premieren på Harry Potter - Order of the Phoenix. De hadde ikke tatt ut spille fra konsollen etter dette tyder det på.. 9334781[/snapback] Om dette stemmer har du i praksiss kjøpt en brukt ps3 til fullspris..
Elohim Skrevet 22. august 2007 Forfatter Skrevet 22. august 2007 De gav meg 300,- under orginal pris O.o fikk denne konsollen med 2 spill og ekstra spake for 5695,-
prebenl Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 De gav meg 300,- under orginal pris O.o fikk denne konsollen med 2 spill og ekstra spake for 5695,- 9334794[/snapback] Så de fortalte deg altså at den var brukt?
archongamer Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 (endret) Og da opplyste de deg at grunnen til avslaget var at maskinen var brukt tidligere? Husk at dette er de pliktig å opplyse deg som kunde;) Edit: Geo, vi tenker og handler i samtid her. :!: Endret 22. august 2007 av archongamer
BlastyTrasty Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Om det er tilfellet, har såfall butikken 'sitt på det reine'. Sjølv hadde eg krevd 500 av, og eit ekstra spel.
Elohim Skrevet 22. august 2007 Forfatter Skrevet 22. august 2007 som jeg sa "Jeg har fått hørt at den konsollen som jeg kjøpte" Jeg viste det ikke der og da, men fikk vite dette etter en dag av noen venner, men 300,- avslag for en brukt demo maskin? =x Jeg vet ikke hva avslagene er på demo maskiner jeg :x
BlastyTrasty Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 300 syntes eg er lite, det er i teorien ei b-vare. Og butikken er pliktig til å opplyse om dette. Men syntes det var litt vel tilfeldig at første innlegget til Expert karen var i tråden til han som kjøpte demo ps3 hos vedkommende.
Elohim Skrevet 22. august 2007 Forfatter Skrevet 22. august 2007 (endret) God dag Anders Bratberg. Ser helst at du returnerer dette spillet til vår filial på Steinkjer, da dette ikke var inkludert i prisen. Jeg sendte denne personen en PM.... han svarer ikke meg, sjangse for at denne personen var en "morromann"? En som hadde jobbet hoss Ekspert hadde vell ikke bare stukket av etter og ha skrevet det? han ville vell ha snakket dette gjennom? Endret 22. august 2007 av Elohim
prebenl Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 som jeg sa "Jeg har fått hørt at den konsollen som jeg kjøpte"Jeg viste det ikke der og da, men fikk vite dette etter en dag av noen venner, men 300,- avslag for en brukt demo maskin? =x Jeg vet ikke hva avslagene er på demo maskiner jeg :x 9334816[/snapback] Så lenge de ikke har fortalt deg om det, og så lenge det stemmer (noe spillet tyder veldig på), burde du i alle fall ha rett til å heve kjøpet om du vil.
Elohim Skrevet 22. august 2007 Forfatter Skrevet 22. august 2007 som jeg sa "Jeg har fått hørt at den konsollen som jeg kjøpte"Jeg viste det ikke der og da, men fikk vite dette etter en dag av noen venner, men 300,- avslag for en brukt demo maskin? =x Jeg vet ikke hva avslagene er på demo maskiner jeg :x 9334816[/snapback] Så lenge de ikke har fortalt deg om det, og så lenge det stemmer (noe spillet tyder veldig på), burde du i alle fall ha rett til å heve kjøpet om du vil. 9334835[/snapback] Jeg kommer ikke til og heve kjøpet, jeg er bare glad for at jeg fikk meg en ps3 jeg
prebenl Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Da er det jo ikke noe stort problem. Harry Potter har forsåvidt fått helt ok kritikker, så du kan jo prøve å selge det for et par hundrelapper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå