Duqe Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 (endret) Dette problemet oppstår i 2 pcer i windows xp, når en usb printer er koblet til så stopper pcen opp før biosen skal sjekke ramen, men når jeg kobler ut usben så starter alt sammen også kobler jeg tilbake usben og den fungerer helt fint i windows etterpå. Det samme skjer i en anna pc der en trådløs usb enhet er koblet til. Det som er litt irriterende er at jeg må koble ut deretter koble tilbake usben for at hovedkortet vil starte pcen på nytt. Endret 20. august 2007 av Duqe
grimp Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 gå i Bios og se om det står på "boot from USB", evt om du finner printern din i bios dette skjedde med min pc da jeg hadde "ipod-linux" lykke til
Duqe Skrevet 22. august 2007 Forfatter Skrevet 22. august 2007 Takk så meget for hjelpen, men ideen du kom med fikset bare den ene pcen som er nyere, har en eldre med samme problem og kan ikke se at det er mulig å velge usb til boot, men allikevel så er kun harddisken og cdrom som aktivt til booting.
grimp Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 avinstaller driverne til printern og installer dem på nytt ? vis du ikke alt har prøvd det da..
Duqe Skrevet 23. august 2007 Forfatter Skrevet 23. august 2007 avinstaller driverne til printern og installer dem på nytt ?vis du ikke alt har prøvd det da.. 9342253[/snapback] PCen med printer er fikset, det gjenstår en pc med trådløs usb-adapter som får akkurat det samme problemet, den stopper opp i oppstarten når usb-adapteren er i og når jeg drar den ut og går inn i bios og deretter putter den inn igjen så stopper alt opp helt til jeg drar den ut igjen. En usb mus er også installert i denne pcen, men får ikke samme feil pga den. Med USB-adapteren har jeg slettet og installert driverene på nytt en god del ganger til ingen nytte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå