Gå til innhold

Ny Religion - Blåhvalismen, om den omnipotente


Anbefalte innlegg

Jeg har blitt religiøs og vil fortelle om religionen min(som alle religiøse vil så mye dem kan).

 

-Blåhvalen Rud skapte jorden på 6 dager(og han hvilte ikke)

 

-Han laget 2 blåhvaler som het eve og adan som klarte og formere seg uten at

dem døde av inavl

 

-Han fikk en jomfru blåhval(mari) til å få barn uten samleie. Mari bodde med josuf.

 

-Blåhvalbarnet til Mari het Jesuf.

 

-Jesuf gjorde vann til øl på sekundet og han kunne gå på vannet, og kurere sykdommer på de andre blåhvalene.

 

-De andre blåhvalene likte ham ikke og de hengte han fast i et garn til han døde.

 

-Han sto opp fra de døde og snakket med noen andre blåhvaler, så steg han opp til overflaten.

 

-Alt dette skjedde for 6001 år siden, og ingenting fantes før det.

 

 

Blåhvalen utretter mirakler. Dette er sant og står skrevet i Hibelen(story of the blue wales). Tro på blåhvalen og den vil frelse deg!

 

Vil du vite mer harde fakta om blåhvalismen?

Mer om blåhvalismen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=816838

Endret av Lafs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Diskuter gjerne, jeg har nå viet livet mitt nå til denne religionen. Den er den ene sanne. Rud er almektig og stor! :) Det har ikke noe å si hva dere skriver for dette skjedde uansett hva andre sier og det vil jeg tro på.

 

All hets av denne religionen vil bli rapportert, som jeg er blitt rapportert fordi jeg tror på rud istedenfor kristendom og har sterke meninger om det.

Endret av Lafs
Lenke til kommentar
I hibelen står det at alle som ikke tror på rud og blåhvalen er hedninger.

9322287[/snapback]

Det var da rart, i den hellige brukermanualen til den allmektige Phillips Vannkokeren står det at alle som tror på noe annet en den er hedninger :hmm:

 

Vannkokeren er vel NT versonen av "Den Himmelske Tekanne" vil jeg tro, hæhæhæ  :D
noe i den retningen ja :p Endret av Sapphire56
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...