Gå til innhold

Nytt ps3 spill, noe bra?


Jo Are

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal selv kjøpte meg Ninja Gaiden Sigma nå en av de neste dagene. Så jeg anbefaler det i hvertfall. Men kan være lurt å prøve demoen først. Ligger omtale ute på Gamer.no også. Den fikk forøvrig 8/10. :)

9321079[/snapback]

Veldig lurt å prøve å demoen først, det gjelder forsåvidt alle spill som ligger ute. Selv synes jeg hele greia var kjedelig.

 

 

Har ikke kjøpt noe særlig med spill så vet ikke helt hva jeg kan anbefale. Du har kanskje Resistance: Fall of Man? Det er i alle fall morsomt i multiplayer, og ikke så verst singleplayer.

Lenke til kommentar

2007 PS3-eksklusiver verd å sjekke ut:

Warhawk, Lair, Singstar, Heavenly Sword, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Unreal Torunament 3, Haze, Uncharted: Drakes Fortune, Hot Shots Golf 5, Folklore, Eye of Judgement, Gran Turissimo Prologue, Socom: Confrontation, Wipeout HD, Time Crisis 4

 

2007 Multiplatform:

CoD4, Stranglehold, Assasin's Creed, Rockband, Guitar Hero 3, Dirt, End War, Need for Speed.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Veldig lurt å prøve å demoen først, det gjelder forsåvidt alle spill som ligger ute. Selv synes jeg hele greia var kjedelig.

 

 

Har ikke kjøpt noe særlig med spill så vet ikke helt hva jeg kan anbefale. Du har kanskje Resistance: Fall of Man? Det er i alle fall morsomt i multiplayer, og ikke så verst singleplayer.

9321603[/snapback]

 

Helt enig med deg. Jeg prøver alltid en demo før jeg kjøper et nytt spill. Eventuelt sjekker en drøss med omtaler og filmer som faktisk er objektive.

 

Virker som at Ninja Gaiden har fått veldig mye blanda tilbakemeldinger. Noen syntes det var helt nydelig, mens andre ikke taklet visse elementer, som feks den ganske kjappe slossinga.

 

Uansett, tips til trådstarter er vel å søke litt rundt på nettet selv, og se hva som er tilgjengelig, og det som snart blir tilgjengelig.

La merke til at noen nevnte Warhawk, og det er nok garantert noe som du burde sjekke ut.

Tar jeg ikke altfor feil her nå, så er det en type Battlefield spill.

 

Vet egentlig ikke helt hva slags spill du er på leting etter. Hvis du kom med noen flere detaljer, så hadde det blitt lettere å hjelpe deg.

 

Edit: La forøvrig først merke til nå at du nevnte bil- og fotballspill. Men kom likevel med flere ideer, så kan kanskje andre komme bra forslag. Fotballspill er det svært dårlig med til PS3 foreløpig i hvertfall.

Endret av DavidH
Lenke til kommentar
Genji demoen er det dårligste eg har spillt på PS3en min.Det er dårlig slåssing, seine bevegelser og frustrerende kameravinkler. Eg gadd rett og slett ikke å fullføre demoen engang.

 

Grafikken er bra, men gameplayet teller mest. ;)

9322607[/snapback]

 

Tenkete det samme første gang jeg spilte den jeg å, men den andre gangen syntes jeg de var fett :)

Lenke til kommentar
Veldig lurt å prøve å demoen først, det gjelder forsåvidt alle spill som ligger ute. Selv synes jeg hele greia var kjedelig.

 

 

Har ikke kjøpt noe særlig med spill så vet ikke helt hva jeg kan anbefale. Du har kanskje Resistance: Fall of Man? Det er i alle fall morsomt i multiplayer, og ikke så verst singleplayer.

9321603[/snapback]

 

Helt enig med deg. Jeg prøver alltid en demo før jeg kjøper et nytt spill. Eventuelt sjekker en drøss med omtaler og filmer som faktisk er objektive.

 

Virker som at Ninja Gaiden har fått veldig mye blanda tilbakemeldinger. Noen syntes det var helt nydelig, mens andre ikke taklet visse elementer, som feks den ganske kjappe slossinga.

 

Uansett, tips til trådstarter er vel å søke litt rundt på nettet selv, og se hva som er tilgjengelig, og det som snart blir tilgjengelig.

La merke til at noen nevnte Warhawk, og det er nok garantert noe som du burde sjekke ut.

Tar jeg ikke altfor feil her nå, så er det en type Battlefield spill.

 

Vet egentlig ikke helt hva slags spill du er på leting etter. Hvis du kom med noen flere detaljer, så hadde det blitt lettere å hjelpe deg.

 

Edit: La forøvrig først merke til nå at du nevnte bil- og fotballspill. Men kom likevel med flere ideer, så kan kanskje andre komme bra forslag. Fotballspill er det svært dårlig med til PS3 foreløpig i hvertfall.

9322137[/snapback]

 

 

Er selv en av de, slåssingen går greit, men er til tider irriterende. er også misfornøyd over finishen. Som at man ikke har kontroll over klatring. Sucky kameravinkling,.

 

For ikke og nevne voiceactingen. Ska du ha deg spillet gå inn og sett språket over på Japansk før du begynner!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...