Gå til innhold

Klarer ikke åpne Battlefield 2


Anbefalte innlegg

Jeg har et problem. Når jeg skal åpne Battlefield 2 på PC'n kommer det svart skjerm og det ser ut som det snart skal begynne, men etter noen sekunder bare lukker den seg og det skjer ikke mer.

Har hatt samme problemet på en annen PC før, men det løste seg på en eller annen måte jeg ikke husker.

Jeg har prøvd å åpne det på andre måter og jeg har prøv å reinstalle, men ingenting funker.

Hva er problemet? Hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Dette er faktisk et kjent problem... :D

 

* Sjekk hvor høyt du kan stille "hertz" på din skjerm og hvor høyt den er satt.

 

* Deretter klikker du deg inn hit -> C:\Documents and Settings\XXXXXXXXXXX\Mine dokumenter\Battlefield 2\Profiles\Default

 

* Åpne "Video" i notepad... der vil du se hva Battlefield 2 er satt opp med at innstillinger

 

* Juster slik at du har samme hertz som du kjører på skjermen (Husk å lagre).

 

Om ikke dette fungerer så vil jeg anbef. å laste ned orginale drivere til ditt skjermkort, ikke en moddet driver.

Totalt reinstall av driver å gjennomføre det jeg har forklart ovenfor.

 

Lykke til :innocent:

Lenke til kommentar
Dette er faktisk et kjent problem...  :D

 

* Sjekk hvor høyt du kan stille "hertz" på din skjerm og hvor høyt den er satt.

 

* Deretter klikker du deg inn hit -> C:\Documents and Settings\XXXXXXXXXXX\Mine dokumenter\Battlefield 2\Profiles\Default

 

* Åpne "Video" i notepad... der vil du se hva Battlefield 2 er satt opp med at innstillinger

 

* Juster slik at du har samme hertz som du kjører på skjermen (Husk å lagre).

 

Om ikke dette fungerer så vil jeg anbef. å laste ned orginale drivere til ditt skjermkort, ikke en moddet driver.

Totalt reinstall av driver å gjennomføre det jeg har forklart ovenfor.

 

Lykke til  :innocent:

9422714[/snapback]

 

Kjørte 60 hz på dataen, og skrev 60hz på fila og installerte driverne, og rebootet dataen.

det funka ikke =/

 

blir litt frustrert når det er 3 spill som ikke funker.

 

flightsim 2004: pga at jeg må ha administrerende rettigheter som jeg faktisk har.

 

Battlefield 1942: nekter å installere, kommer feilmelding om manglende ett eller annet når det er 2% uti installeringen.

 

battlefield 2: vil ikke gå inn i menyen, skjermen blir bare svart ett sekund eller mindre og går tilbake.

 

Dette er de tre spillene jeg spiller mest som jeg nå ikke kan spille.

 

Rart at flightsim 2004 ikke funker når flightsim x funker på samme datamaskin!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...