Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chesney sin twitter er herlig ja :) Samme er Wilshere sin, selv om han er langt ifra like morsom.

Sangen der må bli lest opp på podcasten ikveld slik at den sprer seg på Emirates.

Djourou sin statistikk mot Chelsea, 7 poeng av 9 mulige.

Skrevet

Oppfordrer alle til å delta i Årets Mål-voten på Arsenal.com

Arsenal goal of the year

Selv stemte jeg på Walcott sitt mål fra igår. Gjenvinning av Walcott, gir til Fabregas, som på mesterlig vis servere Walcott igjen. Ikke bare spillet var bra, vi punkterte kampen, samtidig som motstanderen var Chelsea. Deilig! :love:

Skrevet (endret)

Husker dere i fjor da Wenger nektet å ta Mark Hughes i hånden etter CC-kampen i fjor? Husker dere at cunten Tony Pulis fant ut at han skulle kritisere Wenger for det? Gjett hvem som nektet å ta Hughes i hånden i går.

tony-pulis_1108982c.jpg

What a horrible cap wearing, hypocritical, Time Bandit little volcanocunt he is. The only way I’d ever shake his hand if it had been removed from his arm by a rusty saw. And I’d shake it in his face. As he bled to death.

- Arseblog

Endret av Le Professeur
  • Liker 3
Skrevet

90% av dere har nok sett dette før ettersom det virker som dere er twitter eksperter! Jeg kan ingenting med det, men klarte å lure meg inn på Cesc sin og fant en liten morsom uhm... tweet? :p

With my duddy Rosicky before training! http://yfrog.com/gyhuqkaj 11:53 AM Dec 26th via Twitter for BlackBerry®

Walcott just said to me not to use the word duddy again. But my friend Carlitos likes it! 11:58 AM Dec 26th via Twitter for BlackBerry®

Ser også at så si alle AFC spillerene jeg har funnet har iPad eller BlackBarry. Helst begge. Føler meg pr0 :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...