Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i ekstase enda. Måten vi angriper idag er rett og slett til å få reisning av. Scorer noen fantastiske mål, og vi er tre trekk foran Blackburn hele veien. Jeg tvilte ikke et sekund på at denne kampen var vår, selv etter 1-2. Rosicky gjør en veldig bra kamp, hadde nesten glemt hvor god han er. Cesc er uncanny, 10-12 pasninger idag som du blir sittende og måpe. Ellers synes jeg Robin van Persie gjør en glimrende kamp idag, han begynner å nærme seg en formtopp. Flere andre ser ut til å gjøre det samme, og jeg tror det kan bli ordentlig gøy fremover.

Og måten Cesc feirer på, blir helt shaky. :) Alle sier han drar til Barca, men han har ikke gitt oss noen grunn til å tvile på han enda. Hold trua gutter. For en spiller.

Skrevet

Hyyl, at jeg var på jobb i dag passet jo ikke bra :(

Herregud for en kamp, og jeg fikk bare følgde den fra vg-live...

In Fabregas we trust, for en mann!

Skrevet
Og måten Cesc feirer på, blir helt shaky. :) Alle sier han drar til Barca, men han har ikke gitt oss noen grunn til å tvile på han enda. Hold trua gutter. For en spiller.

indeed! var veldig fint å se den feiringa

Skrevet

Rett og slett herlig av Fabregas i dag. Alt. Assistene, målet (herlig assist av Rosicky som er klasse btw) og mest av alt feiringen. Captain's shift. :)

Skrevet

http://fourfourtwo.com/news/england/39071/default.aspx

What the fuck? Hvorfor finnes disse ryktene egentlig?

1. Chelsea kan ikke kjøpe/registrere spillere i januar. Det er vel ikke så sannsynlig at hele straffen blir tilbaketrukket?

2. Wenger sa etter kampen at Vieira ikke rakk Arsenal-kampen på søndag pga. trafikkproblemer. For å ikke la en London-tur gå i dass, bestemte han seg i stedet for å dra på SB og se en storkamp. Det er min teori.

Skrevet

Fikk ikke sett Blackburn kampen på søndag, men så den i reprise på ATVO. For en kamp! Fantastisk prestasjon av Fabregas på 4-2 målet. Syke greier.

Håper dette storspillet fortsetter. Vi trenger full pott før vi møter Chelsea i November.

Skrevet
"We know that we will lose two midfielders in January. John Obi Mikel and Michael Essien will be in Angola for the African Cup of Nations.

Jeg tar han selv lett til Arsenal i januar. Da mister vi Song :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...