MartinF Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Vi ble lurt av høstformen, igjen. Same fucking old Arsenal. Hvor mange år skal Mikel ha på å finne ut hvordan han klarer å slå lag som står så lavt? Pinlig første 60 her hjemme mot Wolves...
Dagner Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) Nå ligger vi an til å vinne grunnet en "tabbe" av keeper. Flaut. Edit: Kan vel snart kalle Gyokeres bomkjøp, gleder meg til Havertz er tilbake. Han har da hatt noen viktige scoringer. Endret 23 timer siden av Dagner
Dagner Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Blir ikke mer Arsenal enn dette, skal ALLTID roe ned i slutten og det ender ALLTID med at motstander slipper til farlige sjanser
Dagner Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Vinner 2-1 mot fuckings wolves på Emirates fordi at wolves scorer 2 selvmål. Vet ikke om jeg skal le eller grine
skaftetryne32 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Dette er kamper vi tapte eller spilte uavgjort i fjor, 3 poeng når vi sliter mot bussen er ett gedigent pluss. Angående gjøken, jeg synes han fremstår som svak på nesten alle områder utenom avslutninger, men når han ikke greier å komme til avslutning har vi et problem.
Dagner Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden skaftetryne32 skrev (1 time siden): Dette er kamper vi tapte eller spilte uavgjort i fjor, 3 poeng når vi sliter mot bussen er ett gedigent pluss. Ikke enig. Vi har perioder med slike kamper hvor vi har både kristendommen, buddhismen, jehovas vitner og hver minste margin man kan få hver eneste sesong, til slutt ender vi opp med en periode hvor det ryker mye poeng. Får la det gå noen måneder før jeg sier meg enig.
skaftetryne32 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Dagner skrev (10 minutter siden): til slutt ender vi opp med en periode hvor det ryker mye poeng. Får la det gå noen måneder før jeg sier meg enig. Det vi endte opp med i fjor var at vi tapt en hel haug med poeng på akkurat sånne kamper der bussen parkeres, jeg gir totalt beng i om det skjedde via et par cornere som litt heldig ender opp i mål så lenge vi ender opp med 3 poeng, for det er faktisk den mulig avgjørende forskjellen når vi ved sesongens slutt skal se på sluttsummen. Hell og lykke er ikke tilfeldig heller, det er noe som oppstår når man jobber. Det må være lov å si at vi ikke akkurat har vært heldig med skadene heller, og vi er fremdeles tabell toppere med nest mest skårede mål, minst innslupne mål og foreløpig best målforskjell.
Dagner Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden skaftetryne32 skrev (1 time siden): Det vi endte opp med i fjor var at vi tapt en hel haug med poeng på akkurat sånne kamper der bussen parkeres, jeg gir totalt beng i om det skjedde via et par cornere som litt heldig ender opp i mål så lenge vi ender opp med 3 poeng, for det er faktisk den mulig avgjørende forskjellen når vi ved sesongens slutt skal se på sluttsummen. Hell og lykke er ikke tilfeldig heller, det er noe som oppstår når man jobber. Det må være lov å si at vi ikke akkurat har vært heldig med skadene heller, og vi er fremdeles tabell toppere med nest mest skårede mål, minst innslupne mål og foreløpig best målforskjell. Poenget mitt var at vi havner som regel i en periode hvor vi har griseflaks og såvidt drar med oss poeng, tilslutt forsvinner marginene og da er havariet komplett.
skaftetryne32 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Dagner skrev (5 minutter siden): Poenget mitt var at vi havner som regel i en periode hvor vi har griseflaks og såvidt drar med oss poeng, tilslutt forsvinner marginene og da er havariet komplett. Vel jeg tror egentlig ikke på flaks, flaks er det man kaller hardt arbeid når belønningen kommer veldig beleilig. Personlig mener jeg de periodene har delvis vært et resultat av skader å slitasje, en ting er sikkert, vinner vi ikke noe denne sesongen så har vi ikke lenger noen gode unnskyldninger, vi var bare ikke gode nok, og det kan jeg leve med.
Dagner Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden skaftetryne32 skrev (6 timer siden): Vel jeg tror egentlig ikke på flaks, flaks er det man kaller hardt arbeid når belønningen kommer veldig beleilig. Personlig mener jeg de periodene har delvis vært et resultat av skader å slitasje, en ting er sikkert, vinner vi ikke noe denne sesongen så har vi ikke lenger noen gode unnskyldninger, vi var bare ikke gode nok, og det kan jeg leve med. Når man vinner en kamp pga 2 selvmål hvor det ene ser ut som Jesus header inn og det andre er så absurd at det er vanskelig å tro at det går an så vil jeg kalle det flaks. Kampen i går var fryktelig svak, og når vi vinner 2-1 i en kamp hvor motstander scorer alle 3 målene blir det vanskelig å kalle det noe annet enn flaks. Og dette her skjer hver eneste sesong, vi kommer inn i en periode hvor det er på håret at vi vinner kamper, og til slutt går det ikke lengre og laget ender opp med en dårlig periode med mye poengtap. Og ja, selvfølgelig har skader noe å si også når vi kontinuerlig har hatt nøkkelspillere (gjerne flere om gangen) ute med skade helt siden sesongstart. Å holde troppen, spesielt nøkkelspillere skadefri er jo også noe man må klare om man skal vinne noe. Arteta har gjort mye bra med Arsenal, men han har litt han må få orden på om laget ikke år etter år skal ende opp som de som var nær, men aldri nådde helt opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå