barezell Skrevet 30. desember 2025 Skrevet 30. desember 2025 svak første omgang, men for en oppvisning i 2. Deilig deilig!
BIlly Bones Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Viktig seier mot Villa. Nå må City snart tape poeng. 1
Dagner Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar BIlly Bones skrev (9 timer siden): Nå må City snart tape poeng. Du må gjerne komme med den kommentaren oftere🙂 1
Dagner Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Trenger det før de 9(!) kampene som venter i januar. Spent på om det er noen fra den vanlige startellveren igjen når vi går inn i februar
barezell Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar Deilig. Declan må være helt oppe i toppen i kampen om å være verdens beste midtbane nå. Levert til de grader hele sesongen. Jævlig irriterende at jeg har han på benken i fantasy pga kneskaden. 😢 Men 3 poeng på tabellen hjelper veldig 😎
Dagner Skrevet søndag kl 09:16 Skrevet søndag kl 09:16 Alltid godt med 3 poeng, selv om jeg syns det lugger litt for tiden.
Dagner Skrevet onsdag kl 21:27 Skrevet onsdag kl 21:27 Luke på 8 poeng om vi slår Liverpool i morgen. COYG
oOF Skrevet onsdag kl 22:40 Skrevet onsdag kl 22:40 Det er vel ingen tvil om Arsenal kommer til å raljere over Liverpool i morgen. Tror jeg velger å ikke se den kampen.
BIlly Bones Skrevet onsdag kl 23:12 Skrevet onsdag kl 23:12 Ikke hver så sikker på det. Liverpool er litt akilleshælen til Arteta.
Jotun Skrevet torsdag kl 02:36 Skrevet torsdag kl 02:36 Slår de ikke denne versjonen av liverpool grundig så kan det nesten bare være.....
oOF Skrevet torsdag kl 16:39 Skrevet torsdag kl 16:39 Ja, da er det ikke håp. Mer henglete Liverpool er det vanskelig å møte.
Dagner Skrevet torsdag kl 16:52 Skrevet torsdag kl 16:52 7 seiere på rad er veldig solid, men det eneste Arsenal virkelig har storspilt i er 2. omgangen mot Villa. Jeg vil ikke bli veldig overrasket om Arsenal går på en smell her, spennende blir det uansett. Så håper jeg Calafiori er tilbake, trenger ofte en joker som er overalt på banen i slike kamper
BIlly Bones Skrevet torsdag kl 20:49 Skrevet torsdag kl 20:49 Da fikk vi bekreftet at denne kampen likeså greit kan vinnes av Liverpool.
Dagner Skrevet torsdag kl 22:02 Skrevet torsdag kl 22:02 Fyfaen så kjedelig fotball dette laget har spilt i det siste. Dette var tannløst
barezell Skrevet torsdag kl 22:06 Skrevet torsdag kl 22:06 Ok første omgang. Jævlig trist 2. Omgang. Synes ingen fortjente å vinne så 0-0 må jo være ok.
ChopperRead Skrevet torsdag kl 22:51 Skrevet torsdag kl 22:51 Liverpool hadde ballen mest i andre omgang,men sto stort sett å trillet bake. Skapte ingenting noen av lagene, sær andreomgang.
Dagner Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Litt dumt at vi (nok en sesong) sliter med dekning på venstreback. Jeg syns MLS har enormt potensialle, men i går kunne han vært forskjellen på tap og uavgjort. Ingenting nytt at han lager rot deffensivt og jeg tror han hadde hatt godt av utlån til en litt mindre liga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå